Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


عدم تمکین ازشورای نگهبان نشان از قانون گریزی در دوراهی های آینده /هزینه کردن رهبری جایی که قانون شفاف بیان شده اشتباه است


نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس به واکنش برخی کاندیدا مبنی بر عدم احراز صلاحیتشان توسط شورای نگهبان و شکایت کردن پیش رهبری اشاره کرد و گفت: جایی که قانون می تواند شفاف همه چیز را بیان کند، هزینه شدن رهبری کار بسیار غلطی است.

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده مردم بافق، مهریز، خاتم ، بهاباد و خاتم در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار یزد رسا در خصوص عملکرد شورای نگهبان در خصوص احراز صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اظهار داشت: مصداق هایی که امام راحل (ره) و قانون اساسی برای شورای نگهبان تعریف کردند و با توجه به اعتمادی که رهبری نسبت به این شورا دارند تاکنون وظیفه خود را به گونه ای انجام داده است که تاکنون انعطاف و وازدگی در این شورا نسبت به هیچ موضوعی نبوده است.

دکتر دخیل عباس زارع زاده با اشاره به اینکه وظایف شورای نگهبان قانونی است افزود: شورای نگهبان هیچگاه در خصوص کسی مصلحت اندیشی نکرده و در همه حال محکم و قاطع، حقیقت را مبتنی بر قانون اعمال کرده است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی در خصوص وظایف همه کاندیداها در برابر تصمیم شورای نگهبان گفت: کسانی که قصد دارند اهرم اجرای قانون را در همه شئونات اجرایی و قضایی و غیره در کشور به دست بگیرند، اولین وظیفه آن ها تبعیت از قانون است و باید در برابر مواضع قانون قاطع باشند.

نماینده بزرگ ترین حوزه انتخابیه کشور در مجلس بر تمکین کاندیداها بر قانون تاکید نمود و خاطر نشان کرد: اگر کاندیداها بر قانون تمکین نکنند و بخواهد خواسته های شخصی خود را عملیاتی کنند در آینده نیز هنگامی که بر سر در دو راهی ها قرار می گیرند، قانون را زیر پا خواهد گذاشت.

هزینه کردن رهبری جایی که قانون شفاف بیان شده اشتباه است

زارع زاده با اشاره به واکنش برخی کاندیدا مبنی بر عدم احراز صلاحیتشان توسط شورای نگهبان و شکایت کردن پیش رهبری اشاره کرد و گفت: با توجه به اینکه قانون اساسی و شورای نگهبان جایگاه مشخص دارند و دلایل احراز نشدن صلاحیت افراد نیز مشخص است، شکایت خود را پیش رهبری بردن بی معنا و کاملاًاشتباه است.

عضو کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جایی که قانون می تواند شفاف همه چیز را بیان کند، هزینه شدن رهبری کار بسیار غلطی است.

در پایان دخیل عباس زارع زاده انتخابات پیش رو را سرنوشت ساز عنوان کرد و گفت: مردم ایران باید همچون گذشته در صحنه حماسه سیاسی کشور حضور یابند و دشمنان ایران و اسلام را بیش از گذشته مایوس کنند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد