Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

عده‌ای جلوی پای قوه قضائیه در مبارزه با فساد سنگ‌اندازی می‌کنند/ دغدغه دولت باید اشتغال و معیشت مردم باشد نه مسائل حاشیه‌ای


امام‌جمعه بخش بهمن، گفت : آیا دغدغه امروز کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است یا اشتغال جوانان؟ آیا مسئله اصلی کشور ما برگزاری کنسرت و سرگرم کردن مردم در برنامه‌های کاذبی به اسم نشاط و شادی است یا اولویت معیشت و سفره‌های آنها است؟

به گزارش سرو ابرکوه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز جمعه این شهر ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان؛ این هفته را فرصتی برای ارزیابی عملکرد یک‌ساله مسئولان دانست.

حجت‌الاسلام علیزاده افزود: تأکید مقام معظم رهبری در شرایط فعلی توجه به اقتصاد و فرهنگ است که در درازمدت فرهنگ مهم‌تر است چون اگر ملتی اجازه داد فرهنگ ملی‌اش پایمال تهاجم فرهنگی بیگانه شود آن ملت ازدست‌رفته است.

باید با تمام توان، توطئه‌های دشمن در جنگ فرهنگی را خنثی کرد
علیزاده تصریح کرد: در جنگ فرهنگی دشمن با همه توان واردشده و مسئولین ما هم باید با همه توان و امکانات این توطئه را خنثی کنند.

وی در ادامه به مشکلات مردم در بحث اقتصادی پرداخت و گفت: یک رکن مدیریت اقتصادی، مبارزه با مفاسد و بستن منافذ فساد است.

مشکلات بازار ارز به دلیل عدم نظارت دولت است
علیزاده تأکید کرد: مدیریت اقتصادی دولت باید با نظارت و چشم‌ باز باشد؛ اگر امروز بازار ارز ما با مشکل مواجه می‌شود علت عمده آن عدم نظارت است.

خطیب جمعه بخش بهمن جلوگیری از واردات کالاهای ضروری مانند غذای یک و گربه و همچنین قاچاق کالا را از وظایف مهم دولت در بحث نظارت عنوان کرد و گفت: چرا ارز دولتی به غذای حیواناتی مثل سگ و گربه تعلق می‌گیرید اما به چادر زنان ما که واردات آن 93 درصد است اختصاص پیدا نمی‌کند؟!

عده‌ای جلوی پای قوه قضائیه در مبارزه با فساد سنگ‌اندازی می‌کنند
وی نظارت بر قاچاق کالا را اولاً وظیفه دولت و در درجه دوم وظیفه قوه قضائیه دانست و تصریح کرد: وقتی دولت وظیفه خود را درست انجام ندهد نوبت قوه قضاییه می‌رسد اما متأسفانه عده‌‌ای فضا را سیاسی می‌کنند تا این قوه نتواند کار خود را درست انجام دهد؛ من به این آقا عرض می‌کنم اگر دولت کارش را درست انجام بدهد و نظارت و حراست کند کار به بگیروببند قوه قضائیه نمی‌رسد.

حجت‌الاسلام علیزاده ضمن قدردانی از زحمات قوه قضاییه گفت: پرهیز از گرفتار شدن دولت به حواشی که اولویت کمی دارد باعث می‌شود بخشی از انرژی کشور صرف آن شود و کارهایی که اولویت بیشتری دارد بر زمین بماند.

امام‌جمعه بخش بهمن ادامه داد: برخی تلاش می‌کنند دولت، مسئولین و حتی مردم را گرفتار مسائل حاشیه‌ای کنند تا کارهای اصلی زمین بماند.

دغدغه امروز دولت باید اشتغال و معیشت مردم باشد
علیزاده گفت: یک روز می‌گویند اختیاراتمان کم است یک روز می‌گویند چرا زنان ورزشگاه نمی‌روند، آیا دغدغه امروز کشور ما ورود زنان به ورزشگاه است یا اشتغال جوانان؟ آیا مسئله اصلی کشور ما برگزاری کنسرت و سرگرم کردن مردم در برنامه‌های کاذبی به اسم نشاط و شادی است یا اولویت معیشت و سفره‌های آنها است؟

وی این قبیل فعالیت‌ها را به ضرر کشور عنوان کرد و گفت: در شرایطی که کشور ما نیاز به‌ وحدت و انسجام ملی برای مقابله با فشارها و تهدید دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آنها دارد، حاشیه‌سازی‌ها می‌تواند پیامدهای بدی برای نظام اسلامی داشته باشد.

این مقام مسئول هرگونه زمزمه برای مذاکره با آمریکا در شرایط کنونی را به ضرر نظام عنوان کرد و گفت: با حضور وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس جی 7 فرانسه، زمزمه‌ای از مذاکره مجدد با آمریکا به گوش رسید و کسانی گفتند اگر منافع ایران تأمین شود با هرکسی و تحت هر شرایطی مذاکره می‌کنند.

چرا عده‌ای بعد از تجربه برجام باز به فکر مذاکره با آمریکا هستند؟!
وی بابیان اینکه ما مخالف تعامل و مذاکره با دیگر کشورها نیستیم؛ گفت: یکی از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب به دولت‌ها ارتباط با  کشورها به استثنا آمریکا و رژیم صهیونیستی است و آن‌هم به دلیل تجربه‌هایی است که ملت ایران در طول این چهل سال خصوصاً بعد از برجام دارد.

علیزاده با تأکید بر اینکه بعد از برجام ضررهای فراوانی را متحمل شدیم گفت: انسان عاقل از یک سوراخ دو بار گزیده نمی‌شود این احمقانه است که کسی فکر کند ظالمی مثل آمریکا دروازه‌های دنیا را به روی ما می‌گشاید و کمک می‌کند که ما راه خودمان را ادامه بدهیم.

امام‌جمعه بخش بهمن 8 شهریور روزه مبارزه با تروریسم را گرامی داشت و گفت: 17 هزار شهید ترور در کشور داریم؛ برای ما روشن است که جنایات تروریستی در ایران که منجر به شهادت عزیزان  ما گردید و فجایع امروز در یمن، سوریه، کشمیر و... آمریکا دست دارد و منافقین، داعش و گروهک‌های تروریستی زیر چتر آمریکا جنایت می‌کنند.

علیزاده در پایان از همه مردم جهت حضور در جشن عاطفه‌ها و تأمین مایحتاج دانش آموزان بی‌بضاعت در اول مهرماه تأکید کرد.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد