Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


فرمانده انتظامي ابرکوه با خانواده شهدای انتظامی دیدار کرد


فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در ديدار با خانواده شهدا گفت: شهدا مظهر قدرت و عزت ايران اسلامي هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، سرهنگ احمد کمالي فرمانده انتظامي ابرکوه و هئيت همراه با هدف ارج نهادن به مقام شامخ شهدا، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه و تجليل از صبر و استقامت خانواده هاي معظم شهدا، با خانواده های شهيدان اسماعيل نعمتي زاده، ابراهيم جهانگيري و اصغر زارع ديدار کردند.


به گزارش پايگاه خبرگزاري پليس، سرهنگ کمالي با بيان مطالبي در خصوص مقام شهدا گفت: تمامي پيشرفت هاي کشور زير سايه امنيت مثال زدني اتفاق مي افتد، که اين به برکت خون شهداء و رهبري عالمانه مقام معظم رهبري است.


وي با اشاره به اينکه شهدا مظهر قدرت و عزت ايران اسلامي اند، تصريح كرد: نام و ياد شهيدان در تاريخ اسلام جاودانه خواهد بود كه الگوي تمام عيار براي آينده فرزندان اين مملكت اسلامي هستند كه اين رمز پيروزي انقلاب اسلامي خواهد بود.


فرمانده انتظامي شهرستان ابرکوه در پايان شهداء را رمز پيروزي انقلاب اسلامي و مايه سربلندي و افتخار ملت ايران دانست و افزود: انقلاب ما را خون شهيدان بيمه كرده است و تا زماني كه فرهنگ غني شهادت در جامعه باشد خدشه اي به آرمان هاي والاي اسلامي وارد نخواهد شد و همه ما مديون خون شهيدان و خانواده آنها هستيم و راهشان را ادامه خواهيم داد.




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد