Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیامی؛

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ولادت حضرت فاطمه(س) را تبریک گفت


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و امام خمینی(ره) را به مردم شهرستان تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، سیف اله ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه طی پیامی ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و امام خمینی (ره) را به مردم شهرستان ابرکوه تبریک گفت.


متن کامل پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم
میلاد فرخنده و با سعادت اسوه تمام عیار مکارم اخلاق و قله رفیع فضایل صدیقه کبری حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را به تمام زنان و مادران بخصوص زنان و مادران بسیجی تبریک و تهنیت می گویم.


نامگذاری روز زن و روز مادر در طلیعه میلاد مبارک دخت نبی اکرم (ص) مبین جایگاه والا و ارزشمند زن در فرهنگ ایران اسلامی است.


زنان به اهمیت نقش و تاثیر خود در جامعه و خانواده پی نخواهند برد مگر با مطالعه ای دقیق و تعمقی عمیق در زندگی کوتاه اما پر رحمت و برکت راضیه ای که چشمه ی نیکی بود، کوثر خیر بود و حقیقت اهل بیت (ع).


زنانی که می خواهند مادر باشند و در اجرای این نقش موفق شوند و نیز سلامت خانواده و فرزندان را در فضای اسلامی شکل دهند باید الگوی خود را رهرای مرضیه قرار دهند.


چه کسی می تواند مادر بودن را بهتر از دختر نبوت و مادر امامت حضرت ام ابیها فاطمه زهرا (س) بری زنان مسلمان جامعه ی ما تبیین و تفسیر نماید.


زن و مادری که رضایت والدین، در صدر الگوهای رفتاری او بود و هیچگاه به همسرش در زندگی سخت نگرفت و با مردم نرم و مهربان بود و مهر مادریش را زمانی که فرزندانش مریض شده بودند این گونه به نمایش گذاشت که آنها را نزد پیامبر برد و فرمود اگر فرزندانم شفا یابند سه روز برای شکر گذاری روزه خواهم گرفت.


ولادت زهرای اطهر (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر، فرصت ارزشمندی برای تکریم و تجلیل مادران و زنان جامعه اسلامی و ترویج ارزشها، فضائل و کرامات بانوی اول اسلام در فضای این سرزمین نورانی می باشد.


ضمنا میلاد فرخنده ی فرزند برومند حضرت زهرا (س) و احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) حضرت امام خمینی (ره) را به تمام مسلمانان جهان، بویژه مردم سرزمین ایران اسلامی و بسیجیان شهرستان ابرکوه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.


والسلام
سیف اله ابراهیمی
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد