Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامي ابرکوه:

فرهنگ شهادت؛ تنها راه نجات ایران است


فرمانده انتظامي ابرکوه، در يادواره شهداي روستاي مريم آباد گفت: در اوضاع کنونی، ادامه دادن راه شهدا و فرهنگ شهادت، تنها راهي است که مي تواند، ايران اسلامي را در مقابل توطئه هاي دشمن حفظ کرده و کشور را به رشد و تعالی برساند.

به گزارش سرو ابرکوه، يادواره شهداي روستاي مريم آباد شهرستان ابرکوه با حضور جمعي از مسئولان شهرستان، خانواده معظم شهدا و جمع كثيري از مردم شهيد پرور در تکيه حضرت ابوالفضل(ع) این روستا برگزار شد.


در اين مراسم سرهنگ احمد کمالي فرمانده انتظامي ابرکوه اظهار کرد: شهدا چراغي براي هدايت و نجات انسان از تاريكي هستند و خوشا به حال خانواده هايشان كه چنين ستارگاني در دامن خود پرورش داده اند.


به گزارش پايگاه خبري پليس، کمالي با بيان اينکه شهدا با اهداء خون خود در راه استقلال و آزادي كشور، انقلاب را بيمه كردند، افزود: ادامه دادن راه و هدف شهدا مي بايست در رأس همه امور قرار گيرد.


وي خانواده هاي معظم شهدا را سنگربانان شهادت و مرزداران فضيلت دانست و اظهار داشت: حقيقت شهادت، حقيقت عظيمي است كه توفيق رسيدن به اين مقام الهي هميشه در رفتار و كردار شهدا جلوه گري مي نمايد و خانواده شهدا با الگوگيري از اين رفتار، پرچمداران ترويج فرهنگ ايثار و معنويت در جامعه هستند.


اين مقام انتظامي تاکيد کرد: فرهنگ شهادت، تنها راهي است که مي تواند در اين برهه از زمان، ايران اسلامي را در مقابل توطئه هاي دشمن حفظ کرده و چراغ فروزاني در رسيدن به رشد و تعالي کشور باشد.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد