Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن مطرح کرد

فعالیت زنان خارج از منزل تهدیدی برای کانون خانواده است/شكست ابرقدرت ها مهم‏ترين دستاورد انقلاب


امام جمعه بخش بهمن گفت: امروز بعضی از زنان از امر مهم تربیت فرزند، غافل شدند و به فعالیت های بیرون از منزل روی آورده اند، که این برای کانون خانواده خطر است.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن امروز در خطبه های نماز جمعه، ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: این انقلاب به راحتی به دست ما نرسید، بلکه با خون های زیادی آبیاری شد تا امروز به یک درخت تنومند و ریشه دار تبدیل شده است.

حجت الاسلام علیزاده افزود: از همان روزهای اول انقلاب دشمنان دائمأ تلاش می کردند با تهدید و تحریم، نهضت امام خمینی (ره) به ثمر نرسد و هنوز هم توطئه های آنها ادامه دارد. اما آنها باید بدانند آن روز که ایران تنها و فاقد تجهیزات نظامی بود پیروز شد و امروز که به یک کشور قدرتمند تبدیل شده است، دولتمردان آمریکا نباید رجزخوانی کنند و جلوی افراطی گری های ترامپ را بگیرند، که اینها به ضرر آمریکاست.

وی گفت: فرمان جنجالی رئیس جمهور جدید آمریکا مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع برخی از کشورهای اسلامی به کشورش، حتی باعث نارضایتی مردم آمریکا شده و آنها را به خیابان ها کشانده است. دولت آمریکا که مدعی است به دلیل امنیتی این اقدام را انجام داده است، چرا عربستان که تولید کننده و صادرکننده تروریسم است، در لیست ممنوعیت ورود به آمریکا قرار ندارند؟


شكست ابرقدرت ها و حمایت از مسلمانان مهم‏ترين دستاورد انقلاب
علیزاده تاکید کرد: آزمایش موشک بالستیک ایران در روزهای گذشته به مذاق آمریکایی ها خوش نیامده است و حرف های نسنجیده زیادی زدند. آنها باید بدانند که ما برای اقتدار کشور و تجهیز صنعت دفاعی از کسی اجازه نمی گیریم و ایران به فعالیت دفاعی خود ادامه می دهد.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در داخل و در حوزه جهانی تصریح کرد: تا قبل از انقلاب دشمنان با تبلیغات خود به همه تحمیل کرده بودند، که کسی توان مقابله با انگلیس را ندارد، که نمی شود با آمریکا در افتاد؛ اما ایران این عظمت و ابهت تو خالی آنها را شکست و ثابت کرد که مى‏شود لانه جاسوسى آمريكا را تصرف كرد و جاسوس‏هاى آمريكائى را در دام انداخت.


شرکت زنان در فعالیت های خارج از منزل، تهدیدی برای کانون خانواده است
خطیب جمعه بخش بهمن با تبریک ولادت حضرت زينب‏ كبرى(س)، روز پرستار و بهورز گفت: اگر زنان جامعه، بانوی بزرگوار حضرت زینب سلام الله علیها را الگوی خود قرار دهند، آن جامعه از نظر ارزش های معنوی و اخلاقی مشکلی نخواهد داشت. چرا که زن به عنوان محور کانون خانواده، در تربیت و هدایت مردان نقش اصلی را ایفاء می کند.

علیزاده خاطر نشان کرد: مهمترین و سخت ترین کار یعنی تربیت فرزندان، به عهده زنان است. اما امروز شاهدیم که بعضی از بانوان از این امر مهم غافل شدند و به سمت فعالیت های بیرون از منزل، آن هم کاری که حرفه آنها نیست روی آورده اند، که این برای کانون خانواده خطر است.


با رفتارهای منکراتی بعضی افراد برخورد شود
وی با اشاره به رفتارهای منکراتی که در منطقه اتفاق می افتد، متذکر شد: در برابر این جریانات نباید سکوت کرد. بعضأ افرادی تحت عنوان فروشنده اعم از کتاب و لوازم آرایشی با پوشش نامناسب به درب منازل آمده و گاهی با زور و اجبار وارد می شوند، شماره تماس می دهند و می گیرند که منجر به مشکلاتی می شود.

علیزاده توصیه کرد: برادران و خواهران این نکات را رعایت کنند: شماره تلفن ثابت و همراه خود در اختیار هر کس قرار ندهید، به هر تماسی پاسخ ندهید خصوصا خواهران، در صورت مزاحمت تلفنی پدر و همسرتان در جریان قرار دهید و در صورت تکرار حتما شکایت کنید، که این کار زشتی ندارد.

وی در پایان از مردم دعوت کرد تا در راهپیمایی 22 بهمن در میدان امام علی(ع) شرکت کنند، که این تجمع ها و حضور مردم، انقلاب را بیمه می کند.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد