Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سرپرست شهرداری ابرکوه:

قرارداد واگذاری 248 قطعه زمین به شهرداری ابرکوه امضا شد


سرپرست شهرداری ابرکوه گفت: پیرو پیگیری های شهرداری ابرکوه در سال های گذشته، تعداد 284 قطعه زمین در مجاورت شهرک آزادگان و در ادامه طرح مسکن مهر به این شهرداری واگذار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی شهرداری ابرکوه، پیرو پیگیری ها و برگزاری جلسات مکرر و رایزنی های پی در پی، توسط شهرداری ابرکوه در سال های گذشته، تعداد 284 قطعه زمین در مجاورت شهرک آزادگان و در ادامه طرح مسکن مهر به این شهرداری واگذار شد.

حسین حاتمی با اعلام این خبر افزود: شهرداری این زمین ها را در راستای اصلاح بافت فرسوده، حفظ بافت تاریخی و توسعه شهر مورد استفاده قرار خواهد داد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مبلغ مورد نیاز جهت تملک این زمین ها به حساب سازمان ملی زمین و مسکن واریز گردیده است، افزود: قرارداد واگذاری آن به شماره 4.316 و به تاریخ 1/7/96 به شهرداری تسلیم شد.

سرپرست شهرداری ابرکوه در ادامه گفت: زمین در شهرداری ها باید به عنوان سرمایه و ابزاری برای توسعه و کنترل سرانه-ها و احیای بافت های فرسوده و تاریخی  استفاده شود.

وی در پایان افزود: شهرداری ابرکوه با پیگیری های مکرر توانسته است با احصاء املاک و مستغلات خود اراضی و املاک متعددی را مدیریت و  در تملک خود در آورد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد