Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در نامه ای به وزیر ورزش تاکید شد

لزوم توجه مسئولین کشور به «زیرساخت های ورزشی ابرکوه»


عضو شورای عالی استان ها در نامه ای به وزیر ورزش نوشت: رفع معضلات زیرساخت های ورزشی ابرکوه، نیازمند توجه مسئولان کشوری است.

به گزارش سرو ابرکوه، رضا ربانی، عضو شورای عالی استان ها، طی نامه ای مکتوب خطاب به وزیر ورزش و جوانان کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان ابرکوه با تلاش جوانان، ورزشکاران و علاقه مندان هر ساله در بسیاری از رشته ها در سطح استان و کشور مقام و رتبه های قابل قبولی کسب می نمایند، از بسیاری از زیر ساخت های ورزشی در شهرستان جهت پیشرفت متعالی این ورزشکاران محروم می باشیم.

وی در این نامه ضمن دعوت از دکتر سید مناف هاشمی، معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان، به ابرکوه افزود: تکمیل نبودن ساختمان اداری در مرکز شهرستان و بخش بهمن و تکمیل نشدن و نیمه کاره ماندن طرح های ورزشی که سال هاست از شروع آن می گذرد و یا تعمیرات واحدهای فرسوده چند ده ساله در سطح شهرها و دهستان های اسفندار، فراغه، مهرآباد و تیجرد که قشر جوان را آسیب پذیر می نماید از جمله درخواست ها و مطالبات از وزیر ورزش  و جوانان کشور می باشد.

رضا ربانی در ادامه نامه به عمده مشکلات ورزشی جوانان شهرستان اشاره کرد که به آنها به شرح ذیل اشاره می گردد.

1- تکمیل نبودن چارت اداری و ورزشی شهرستان و کمبود نیرو در مرکز شهرستان و بخشهای تابعه.

2- لزوم احداث استادیوم ورزشی دیگر در شهرستان که متاسفانه استادیوم شهید پوراکبری پنجاه ساله جوابگو نیست.

3-  کمبود شدید وسایل نقلیه اداری و مینی بوس در ابرکوه و بخش بهمن.

4- کمبود شدید نقدینگی که باعث تاسف و گلمه مندی است، زیرا بیشتر اوقات برای اعزام ورزشکاران کمک به مدال آوران، هیئت های ورزشی و امکانات اولیه باید از ادارات، خیرین و خود ورزشکاران درخواست کمک نمود.

5- کمبود اماکن ورزشی مناسب در سطح شهرستان و تبدیل استخر روباز استادیوم به سرپوشیده و کاربری جدید به آن.

وی در پایان خواستار درخواست تخصیص اعتبار لازم را نسبت به رفع موارد فوق شد و رونوشتی از این نامه را به سید مناف هاشمی، معاون توسعه و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان کشور، صباغیان، نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی، شریعتی، مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان یزد، رسولی فرماندار شهرستان ابرکوه و خاموشی رئیس اداره ورزش و جوان شهرستان ابرکوه جهت اطلاع و پیگیری تحویل نمود.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد