Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف سنجش سرعت امدادگران صورت گرفت

مانور «جستجو و نجات در جاده» توسط پایگاه امداد و نجات ابرکوه


مانور امداد و نجات جاده‌اي به مناسبت هفته كاهش اثرات بلاياي طبيعي، توسط پایگاه امداد و نجات جاده ای شهید دهقان ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، خلیل اکرمی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ابرکوه اظهار کرد: جمعیت هلال احمر ابرکوه  در راستای آماده سازی  نیروهای امدادی  و بالا بردن سطح و توان عملیاتی آنان درزمان های مختلف که علاوه  بر بالا بردن توان عملیا تی نیروهای  امدادی، حفظ آمادگی  نیروها نیز برای مواقع بحران و حوادث  مختلف  مانور جستجو و نجات در جاده  توسط نجاتگران  پایگاه امداد و نجات  جاده ای شهید دهقان ابرکوه  را برگزار نمود.

رئیس جمعیت هلال احمر ابرکوه گفت: امدادگران هلال‌احمر همیشه در تمام صحنه‌ها حضور دارند و با حضور به ‌موقع و امدادرسانی گسترده و سریع نقش مهمی در کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث و بلایای طبیعی ایفا می‌کنند.

اکرمی در شرح هدف برگزاری این مانور افزود: این امدادگران با روحیه داوطلبانه در جهت کمک به حادثه دیدگان سوانح جاده ای همیشه در صحنه حضور پررنگ و موثری را داشته به طوریکه میانگین حضوردر صحنه این افراد بین 7 تا 8 دقیقه است.

انتهای پیام / ک

 




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد