Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تشکر امام جمعه بخش بهمن از مردم این بخش؛

مبارزه مسئولین با گرانی و قطع ید مفسدین اقتصادی، سپر فولادی در جنگ اقتصادی است


امام جمعه بخش بهمن گفت : مسئولین می توانند با مهار تورم و مبارزه با فساد، گرانی و قاچاق و قطع کردن دست مفسدین اقتصادی، نقشه دشمن را در جنگ اقتصادی، که نا امید کردن مردم از نظام است، نقش بر آب کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز عید فطر، با بیان حدیثی از امام علی (ع) اظهار کرد : إِنَّمَا هُوَ عِيدٌ لِمَنْ قَبلَ اللهُ صِيَامَهُ وَ شَكَرَ قِيَامَهُ وَكُلُّ يَوْمٍ لاَ يُعْصَى اللهُ فِيهِ فَهُوَ عِيدٌ، همانا امروز برای هر کسی که خداوند روزه اش را پذیرفته و نمازش را سپاس داشته، عید است و هر روز که انسان در آن گناه نکند عید است.

حجت الاسلام علیزاده، در ادامه خطبه ها گفت : امروز دشمنان اسلام، قرآن و انقلاب تمام قد به جنگ ما آمده‌اند، تلاش می کنند به وسیله اشاعه فحشا و گناه دامن ما و خانواده هایمان را به گناه آلوده کنند.

وی تصریح کرد : سعی دارند ما را از فرهنگ ناب اهل بیت (ع) و سبک زندگی اسلامی دور کنند و ما را از جماعت، جمعه و روحانیت فاصله بدهند. آنها تمام قد به جنگ ما آمده اند ما نیز باید تمام قد در مقابل آنها بایستیم.

علیزاده افزود : دشمنان تلاش می کنند با فشارهای اقتصادی و معیشتی، روحیه امیدواری را در ملت از بین ببرند و از انقلاب و نظام نا امید و مایوس کنند، برای حاصل نشدن این یاس و نا امیدی، تلاش شبانه روزی و بی وقفه مسئولین را می طلبد که اجازه ندهند دشمن به خواسته اش برسد.

امام جمعه بخش بهمن تأکید کرد : مسئولین می توانند با مهار تورم و مبارزه با فساد، گرانی و قاچاق و قطع کردن دست مفسدین اقتصادی، به مردم امید بدهند و دشمنان را ناامید و مایوس کنند.                                                                              

وی در پایان ضمن سپاسگذاری از حضور گرم مردم عزیز بخش بهمن، در مراسمات ملی و مذهبی چون نماز جمعه، شب های قدر و راهپیمایی روز قدس، گفت : گر چه نماز جمعه این بخش جمعیت خوبی دارد، اما از همه عزیزان دعوت می کنم و انتظار داریم این سنگر را که کمر دشمن را می شکند، خالی و کم رنگ نکنند، بلکه هر هفته حضوری پررنگ تر و با شکوهتر از هفته های قبل داشته باشند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد