Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس مسائل سیاسی:

متضرر شدن در اعتماد به آمریکا، تجربه ملت ایران است


کارشناس مسائل سیاسی گفت: شبکه جهانی صهیونیسم با در دست گرفتن سازمان های بین المللی و رسانه های تبلیغاتی جهان دست برتر را در جامعه جهانی دارد و با نفوذ خود موضوعات مورد نظر خود را در راس اخبار جهان قرار می دهد.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از یزدندا، کارشناس مسائل سیاسی در نشست بصیرتی گفت: شبکه جهانی صهیونیسم با در دست گرفتن سازمان های بین المللی و رسانه های تبلیغاتی جهان دست برتر را در جامعه جهانی دارد و با نفوذ خود موضوعات مورد نظر خود را در راس اخبار جهان قرار می دهد و کاری می کند که تمام رسانه های مهم جهان در مقابل جنایت های صهیونیست ها و هم پیمانان آنان سکوت کنند.

هادی گلزار اظهار کرد: آمریکایی ها که از سردمداران صهیونیست ها هستند تصمیم دارند که با استفاده از برجام راه نفوذ را هموار کنند.
وی افزود: در اواخر دهه 60 هجری شمسی آمریکایی ها با نفوذ خود در کشورهای بلوک شرق مثل رومانی توانستند دولت آنها را سرنگون کنند و امروز نیز در تلاشند بوسیله نفوذ به اهداف خود در کشور دست پیدا کنند.
کارشناس مسائل سیاسی گفت: متاسفانه برخی ها جنایات امریکا در مورد کشور و ملت شریف ایران را فراموش کرده اند و تحقیر ایرانیان بوسیله آمریکا در تصویب قانون کاپیتولاسیون در زمان شاه خائن را از یاد برده اند.
گلزار اذعان کرد: در طول این 37 سال تجربه نشان داده است که هرجا در مقابل دشمن کوتاه آمده ایم و به وعده هایش خوش بین بوده ایم ضرر کرده ایم.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد