Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

مدعیان حقوق بشر برای جلب رضایت اربابان، در برابر جنایات سکوت می کنند


امام جمعه بخش بهمن گفت: مجامع بین المللی و مدعیان حقوق بشر به جای دفاع از مسلمانان مظلوم میانمار، برای جلب رضایت اربابانشان سکوت اختیار کرده اند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، در خطبه های نماز جمعه ضمن گرامیداشت 17 شهریورماه اظهار کرد: ثمره ایثار مردم در این روز به بار نشستن درخت تنومند جمهوري اسلامي بود و مردمی که در حمایت از امامشان از جان خود گذشتند، امروز نیز اگر لازم باشد برای رهبر و انقلاب شان از جان خود دریغ نمی کنند.

حجت الاسلام علیزاده با اشاره به کشتار مسلمان در میانمار که قلب هر انسانی را جریحه دار می کند، گفت: امروز عوامل آمریکا و کسانی که دم از دموکراسی، آزادی و حقوق بشر می زنند، بدترین جنایات را در دنیا انجام می دهند و در برابر این جنایات هولناک سکوت کرده اند.

علیزاده افزود: بدتر از همه مجامع بین المللی است که به جای دفاع از مسلمانان مظلوم برای جلب رضایت اربابانشان سکوت اختیار کرده اند. اینها در سایه جایزه داران صلح نوبل امثال خانم سوشی سر مسلمانان را می برند و آنها را به آتش می کشند و صدایی از این مجامع و انسان های پر مدعای حقوق بشر شنیده نمی شود.

وی همچنین ضمن تبریک عيد سعيد غدير خم بیان کرد: روز عيد غدير روز تجديد عهد و ميثاق با ولايت است. پيروي از ولايت؛ پايه و اساس کار مردم و مسؤلين است. جامعه اسلامي هرجا از ولايت جدا شد، ضربه خورد و هرگاه همراه و پشتيبان ولايت بود، آسيب نديد.

خطیب جمعه بخش بهمن با تأکید بر این موضوع که عید غدیر فقط جشن نیست، بلکه چگونگی تبعیت از ولایت است، تصریح کرد: امروز آينه تمام نماي ولايت خدا، ولايت رسول خدا، اهل بيت علیهم السلام، ولي عصر(عج) و مقام معظم رهبري است. طبق نص و تصريح روايات و تأکيد علماي بزرگ ولايت فقيه همان ولايت رسول الله (ص) است.

علیزاده در پایان خاطر نشان کرد: در پی اعتراضات مردم مبنی بر ایجاد آلودگی های صوتی و مزاحمت های دیگر در مراسمات عروسی؛ بنا بر نظر دادستان و اعضاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر، با انسان های خاطی توسط نیروی انتظامی برخورد می شود.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد