Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بافق:

مذاکره کنندگان در دقیقه نود مراقب خدعه حتمی دشمن باشد/سکوت خفت بار مجامع حقوق بشری مهر تأیید جنایات آل سعودی


امام جمعه بافق با بیان اینکه عربستان مهره آمریکاست گفت:وضعیت شیعه کشی در یمن بسیار ناراحت کننده است در صورتی که سازمان های بین المللی و حقوق بشری سکوت کرده اند و دلیل آن حضور آمریکا در خطوط اصلی این جنایات است.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از بافق خبر ،خطیب جمعه بافق در خطبه دوم نماز جمعه این هفته به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با خانواده شهدا اشاره و 5 محور اصلی این سخنان را  که نقش ماندگار شهدا در معارف دینی واسلام، نقش شهدا در افشاگری منافقین ،روشن کردن چهره حقوق بشری آمریکا، لزوم فعالیت فرهنگی در راستای شهیدان و بزک کردن دشمن توسط عده ای می باشد بیان کردند.

حجت الاسلام سلیمانی در ادامه گفت: از  7 تا 13 تیر شهدای زیادی داده ایم شهید بهشتی و۷۲ تن ،حتی ترور مقام معظم رهبری ،سرنگون کردن هواپیمای ایران و کشته شدن ۲۹۷و شهید محراب صدوقی توسط امریکا وایادی انها ترور شدند.

وی با بیان اینکه عربستان مهره آمریکاست گفت:وضعیت شیعه کشی در یمن بسیار ناراحت کننده است در صورتی که سازمان های بین المللی و حقوق بشری سکوت کرده اند و دلیل آن حضور آمریکا در خطوط اصلی این جنایات است.

وی در ادامه اظهار داشت: مقام معظم رهبری ضمن حمایت از تیم مذاکره کننده از انها خواستند تا نرمش قهرمانانه داشته باشند و تیم مذاکره کننده مواظب خدعه های دشمنان در حین مذاکرات باشد.

 امام جمعه بافق به هفته مبارزه با قاچاق و حرام بودن قاچاق کالا اشاره کرد و  بیان داشت:در بافق علاوه بر قاچاق مواد مخدر،مواردی دیگر هم میباشد که در آینده مطرح خواهم کرد.

حجت الاسلام سلیمانی با اشاره به اینکه جمعه آینده روز قدس است از مردم خواست تا حضور پرشوری در این مراسم داشته باشند.

در حاشیه این مراسم طلبه میثم مولایی بدست امام جمعه بافق معمم شد.

انتهای پیام/س

Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد