Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه از مردم برای شرکت در راهپیمایی دعوت کرد؛

مردم ابرکوه روز قدس اتحاد و همدلی خود را با فلسطینیان به رخ می کشند


فرماندار ابرکوه طی پیامی از مردم شهرستان جهت حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، طی پیامی ضمن حضور به موقع و همیشگی مردم غیور ابرکوه در عرصه های مختلف جهت دفاع از انقلاب و کشور و مظلومان جهان، از شهروندان دعوت کرد همچون گذشته در راهپیمایی جهانی روز قدس شرکت کنند.

متن پیام وی بدین شرح است:

به نام خدا
روز قدس، روز ابراز همدردی و همدلی امت اسلامی، ملت مظلوم و آواره فلسطین است که طی دهه های گذشته مورد ظلم و ستم مضاعف غاصبان صهیونیستی و حامیان مستکبر آنها در جهان سراسر ظلم و ستم قرار گرفته اند.

نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار و معمار کویر انقلاب اسلامی و دور اندیشی ژرف ایشان برای ایجاد اتحاد و همبستگی بین اقوام و ملل مختلف اسلامی جهت ایجاد صفی واحد برای آزادی فلسطین و نابودی رژیم غاصب صهیونیستی بود.

با توجه به سیر تحولات سیاسی و اعتلاف نامیمون غربی- عربی- عبری که متحد شده اند تا به اصطلاح با معامله قرن به مطامع شوم سیاسی خود دست یابند، اهمیت حضور گسترده و یکپارچه مردم را در راهپیمایی امسال روز قدس صد چندان کرده است.

ان شاالله مردم آگاه و فهیم شهرستان در پایان قریب به یک ماه عبادت و بندگی خالصانه در درگاه الهی با حضور حماسی خود در این راهپیمایی گامی مهم و اساسی در راستای انجام رسالت خطیر انسانی اسلامی خویش در حمایت از مظلومان و مبارزه با ظالمان غاصب برداشته و شاهد شکست دیگری برای جبهه جهانی دشمنان قسم خورده اسلام و مسلمین باشیم.

از آحاد مردم مومن و شریف شهرستان دعوت می شود، تا با شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس اتحاد و همدلی خود را با ملت مظلوم فلسطین نشان دهیم.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد