Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

مردم منتظر برخورد قاطع دولت با دریافت کنندگان حقوق های نجومی هستند


امام جمعه بخش بهمن گفت: با گذشت دو ماه از انتشار فیش‏های نجومی و حقوق های کلان، افکار عمومی همچنان منتظر برخورد دولت و دستگاه های نظارتی با این مسئله هستند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: با گذشت دو ماه از انتشار فیش‏های نجومی و حقوق های کلان، افکار عمومی همچنان منتظر برخورد دولت و دستگاه های نظارتی با این مسئله هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب درباره حقوق‏های نجومی در هفته‏های اخیر، از مسئولان خواستند این مساله با جدیت پیگیری شود؛ اهمیت این موضوع از دیدگاه معظم‏له به‏قدری بالا است که ایشان در خطبه دوم نماز عید سعید فطر، از میان همه مسائل داخلی کشور، فقط بر روی همین موضوع انگشت گذاشتند و فرمودند «این برداشت‏ها نامشروع است، این برداشت‏ها گناه است، این برداشت‏ها خیانت به آرمان‏های انقلاب اسلامی است.» و از مسئولین خواستند با این افراد برخورد شود، از مسئولیتشان عزل شوند و آنچه از بیت المال به صورت نامشروع خارج شده برگردانده شود.

خطر ثروت اندوزی مسئولان کشور شدیدتر از خطر استکبار جهانی و اسرائیل است/ تقدیر امام جمعه بخش بهمن از نماینده مردم ابرکوه در مجلس

حجت الاسلام علیزاده تاکید کرد: باید این مسائل پیگیری و دنبال شود و با قاطعیت تمام برخورد شود نه اینکه مدتی سرو صدا شود و بعد تمام شود؛ چرا مقام معظم رهبری اینقدر روی برخورد با این افراد و حتی کنار گذاشتن آنها تاکید دارند؟ چون اگر چنانچه این قضیه اتفاق نیفتد و دنبال‏ نشود، اعتماد مردم به نظام کم می شود که این فاجعه بزرگی خواهد بود.

امام جمعه بخش بهمن تصریح کرد: باید جلوی اشرافی گری و ثروت اندوزی بعضی از مسئولین گرفته شود؛ امروز انقلاب اسلامی با خطری به مراتب بزرگتر از تهدیدات شبکه استکبار به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و جریان وهابیت روبرو است و آن خطر اشرافی گری و مسابقه در ثروت و ثروت اندوزی است.  

علیزاده با تاکید بر اینکه امام راحل(ره) برخورد جدی با نابرابري اقتصادي و اشرافي‏گري داشتند گفت: امام طرفدار عدالت اجتماعي بود و مستضعفان بود و اين يكي از خطوط روشن امام(ره) است، امروز کسانی که حقوق کلان و چند ده میلیونی دریافت می کنند درد جامعه و مردم ضعیف را نمی دانند، گرانی، بیکاری و آوارگی را لمس نمی کنند؛ آنچه اکنون انتظار می رود و باعث التیام افکار عمومی می شود، برخورد جدی و گزارش آن به مردم است.

وی افزود: بنده از موضع گیری مناسب و به وقت نماینده مردم ابرکوه در مجلس و تذکر نسبت به حقوق های نامتعارف تشکر میکنم.

يك‏سالگي برجام نافرجام و بي‏تعهدي آمريكا/ عده ای در داخل کشور با بزرگ کردن برجام؛ خیال پردازی می کنند

امام جمعه شهر مهردشت با اشاره به ۲۲ ماه مذاكره درباره برنامه هسته‏اي ايران و ۲۸ روز مذاكره فشرده در وين و توافق ۲۳ تيرماه ۱۳۹۴ بين ايران و شش كشور، بیان کرد:با شروع اجراي برجام، جمهوري اسلامي به تمامي تعهداتش عمل كرد؛ لكن مشخص شد كه طرف مقابل و مشخصاً آمريكا به بهانه‏هاي مختلف از عمل كردن به تعهداتش طفره مي‏رود. اوباما با صراحت شرط برداشتن تحريم‏ها را عمل كردن ايران به «روح برجام» اعلام مي‏كند و مي‏گويد كه روح برجام يعني تغيير رفتار ايران در تمامي زمينه‏ها!

وی تاکید کرد: با گذشت ۱۲ ماه از امضاي توافق هسته‏اي، نه تنها پول‏هاي بلوكه‏شده به كشور باز نگشت بلكه آمريكا در اقدامي‏ گستاخانه، ۲ميليارد دلار از اموال ايران را نيز غارت كرد، نه تنها تحريم‏ها لغو نشد بلكه در پسا برجام تحريم‏هاي جديدي نيز به فهرست قبلي اضافه شد؛ به علاوه كنگره آمريكا پس از برجام بيش از ۷۰ طرح ضد ايراني را تصويب كرد.

علیزاده عنوان کرد: آخرین بد عهدی آمریکا در روزهای گذشته، خرید آب سنگین اراک بود که در مجلس نمایندگان آمریکا با آن مخالفت شد! حال با اين «تجربه برجام» چگونه در داخل كشور، عده‏اي با بزرگ کردن برجام خیال پردازی می کنند و بعضاً آن ‏را از آزادسازي خرمشهر هم بزرگ‏تر مي‏دانند، شبیه معجزه و فتح الفتوح می دانند، امروز متاسفانه با بد عهدی طرف مقابل، بطلان برخي تعبيرها درباره برجام روشن شد.

کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه و ابزار جدید این گروهک تروریستی برای عربستان

خطیب جمعه مهردشت در بخش دیگر از سخنان خود به کنفرانس نمایشی منافقین در فرانسه و برداشته شدن نقاب از چهره زشت حامیان تروریسم اشاره کرده و گفت: سازمان منافقین مدت‏هاست قدرت و اعتبار وجودي خود را از دست داده و جز تشكيلاتي فرسوده، بي‏اثر و ورشكسته چيز ديگري از آن باقي نمانده است؛ اما اين گروهك تروريستي مدتي است كه به ابزاري جديد براي عربستان، براي مقابله و اعمال فشار بر ايران تبديل شده است.

وی گفت: هر چند ارتباط گروه منافقین و آل سعود از سابق هم بوده، اما اخيرا اين رابطه از حالت تقريبا غيرعلني به رابطه علنی و آشکار تبدیل شده است که نمونه آن در فرانسه و با حضور یکی از شاهزاده های سعودی بود، اما علت حمایت آل سعود از گروهک منافقین این است که ایران باعث شکست و ناکامی این رژیم در منطقه خصوصا سوریه و یمن شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد