Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه در مراسم نکوداشت شهید مختاری:

مسئولان اجازه ندهند برخی خانواده های شهدای کلیدی نظام، دستخوش انحراف فکری شوند


امام جمعه ابرکوه در مراسم نکوداشت شهید مختاری گفت: بنیاد شهید باید از گرایش بعضی خانواده های شهدای کلیدی نظام به جریان فتنه جلوگیری کند؛ زیرا دو دسته شدن ایثارگران، از شکاف و اختلاف در بین مردم بدتر است.

به گزارش سرو ابرکوه، مراسم نکوداشت یاد و خاطره روحانی شهید حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین مختاری که تاکنون از شهدای مفقود اثر بوده و بعد از 33 سال در ماه جاری شناسایی شده، در مسجد مصلای شهدای محراب ابرکوه برگزار شد.
حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه دراین مراسم اظهار کرد: شهید شخصیتی آگاه و راهی آگاهی بخش دارد و سرانجام شهدا در دنیا، روشنی بخش به راه زندگی سعادت جویان و حق طلبان و در آخرت، حضور در محضر  حضرت حق و مرزوق بودن عند ربهم می باشد.

وی تاکید کرد: حفظ یاد و خاطره شهدا ملازم با حفظ آرمان و وصایای آن عزیزان به خون خفته است و اگر ما وصایای شهدا را کنار بگذاریم  و عکس آنها را تابلو کنیم  گویا جسم بدون جان را گرفته ایم.

حجت الاسلام حسینی متن وصایای شهدا را حاوی دو مطلب مهم عنوان و عمل به آن را لازمه تعهد به شهدا بیان کرد و افزود: وصایای شهدا عموماً دو اصل مشترک دارد و آن حفظ اسلامیت نظام و تبعیت از ولی فقیه می باشد. کمتر وصیت نامه  شهیدی را می بینید که این دو توصیه در آن نباشد، اما این که عکس شهید را در خیابان ها نصب کنیم  و به وصیت شهید توجه نکنیم خلاف تعهد با شهدا است.

وی ادامه داد: باید ببینیم دلارهای میلیاردی که از ناحیه امریکا برای زدودن اسلامیت نظام و ایجاد زاویه با ولایت و رهبری تا کنون هزینه  شده، آیا حزب الهی ها و بسیجیان و ولائیون هزینه کرده اند یا دگر اندیشانی که تاکنون جز آسیب رسانی و فتنه جوئی سابقه دیگری ندارند.

امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: کسانی که شعارشان  فقط توسعه سیاسی است و به نام «فضای باز سیاسی» روزنه امید را به روی بد خواهان باز و عناصر مومن به انقلاب را منزوی کرده و می کنند، با کدام پول و اعتبار مالی  هزینه می کنند؟

حسینی بی توجهی به اهداف شهدا در برخی از خانواده های شهیدان را گناهی بزرگ عنوان کرد و گفت: بی توجهی به اهداف شهدا در بعضی خانواده های شهدای بزرگ و تاثیر گذار در انقلاب، گناهی است که متوجه مسئولین و سیاستگذاران در بنیاد شهید است؛ تا جایی که فرزندان و خانواده آنان را به سمت زاویه با نظام و ولایت می کشانند و دستخوش تغییر فکری می کنند و در مقام  حمایت از  جریان و عناصر فتنه موضع  گیری می کنند.

وی تاکید کرد: بنیاد شهید باید از گرایش بعضی خانواده های شهدای کلیدی نظام به جریان فتنه جلوگیری کند زیرا دو دسته شدن  ایثارگران، از شکاف و اختلاف در بین مردم بدتر است.

گفتنی است در این آیین که به همت پایگاه های مقاومت بسیج امام حسن(ع) ، امام حسین(ع) و فاطمه الزهرا(س) از حوزه مقاومت بسیج ادارات ابرکوه تشکیل شده بود، امام جمعه مهردشت،  فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه، رئیس بنیاد شهید ، جمعی از مسئولین و کارمندان ادارات مختلف شهرستان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد