Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه یزد مطرح کرد

مسئولان تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند/ حمایت از مظلومان؛ سفارش ویژه اسلام


امام جمعه یزد با بیان این که ترویج فساد از جمله توطئه های جدید دشمنان نظام اسلامی است، تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بیش از پیش ترویج ارزش‌های دینی و انسانی و همچنین تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش سرو ابرکوه، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به حضور مسلمانان سراسر جهان در راهپیمائی روز قدس گفت: این حرکت‌ها، طبعاً در راستای یاری مظلومین و محرومان و اظهار همدردی با آنها و طبق سفارش ویژه اسلام است. کما اینکه ما در حال حاضر، با حضور در راهپیمایی‌ با مسلمانان مظلوم فلسطین همدردی می‌کنیم و حمایت خود را از آنها اعلام می‌داریم.

آیت‌الله محمدرضا ناصری با اشاره به روایات اظهار داشت: اگر کسی بشنود که مسلمین فریاد یاری سر داده‌اند و به آنها کمک نکند و درخواستشان را پاسخ ندهد، مسلمان نیست.

امام جمعه یزد با اشاره به تحرکات منافقین برای ترور شخصیت های نظام اسلامی نظیر سوء قصد به جان مقام معظم رهبری، ترور شهید بهشتی و ترور سومین شهید محراب آیت‌الله صدوقی(ره) تاکید کرد: این دست حوادث این مطلب را به ما گوشزد می‌کند که استکبار از ابتدا چون با یک انقلاب اسلامی و فرهنگی مواجه بوده به دشمنی با ایران اسلامی پرداخته است.

وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بی نظیرترین انقلاب در سطح جهان است، اظهار کرد: انقلاب اسلامی تنها نظامی است که رهبر آن هیچ وقت دستوری مبنی بر کشتار و ترور را صادر نکرده است. امام خمینی(ره) هیچ وقت ادعا رهبری جامعه مسلمانان را نکرده و همیشه به دنبال دستگیری از مظلومان و دفاع از ارزش‌های انسانی و الهی بوده است. مقام معظم رهبری نیز هیچ زمانی در این انقلاب به دنبال ریاست‌ها و پست و مقام نبود و فقط به دنبال این بود که اسلام و مبانی دینی در بین مردم پیاده شود.

ناصری اضافه کرد: به همین دلیل دشمنانی که با انقلاب و اسلام ناب مخالف هستند، از ابتدا با انقلاب به دشمنی پرداختند.

وی با بیان این که ترویج فساد از جمله توطئه های جدید دشمنان نظام اسلامی است، تأکید کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام باید بیش از پیش ترویج ارزش‌های دینی و انسانی و همچنین تبعیت بی‌چون و چرا از مقام معظم رهبری را در دستور کار خود قرار دهند.

امام جمعه یزد خطاب به مسئولین اعلام کرد: مسئولان ما بدانند چیزی که تا کنون سبب پیشرفت و موفقیت انقلاب شده اسلام، انقلاب و ظرفیت‌های داخلی این کشور بوده است و نباید فراتر از این قدمی برداشت.

امام جمعه یزد در ادامه با اشاره به فرا رسیدن روزهای آخر ماه مبارک رمضان بیان داشت: ماه رمضان ماه میهمانی خداست و انسان‌های مومن باید سعی کنند در روزهای باقی مانده از ماه رحمت از عنایت و لطف خدا غافل نشوند. باید در دو روز و دو شب آینده به گونه‌ای به درگاه خداوند متعال دعا و مناجات کنیم که گناهانمان بخشیده شود.

به گزارش یزدرسا، وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مسئولان استان برای حل معضل آّب از مردم خواست با مدیریت مصرف به گونه‌ای عمل کنند که استان در تابستان با بحران روبرو نشود.

انتهای پیام / ک
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد