Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر حوزه علمیه استان یزد:

مسئولین دانشگاه یزد اعتقادی به ولنگاری فرهنگی ندارند


مدیر حوزه علمیه استان یزد گفت: در خصوص ولنگاری های فرهنگی اخیر در دانشگاه یزد به مسئولین تذکر دادیم اما تاکنون نتیجه ای نداشته است.

به گزارش سرو ابرکوه، مدیر حوزه علمیه استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدندا در خصوص ولنگاری های فرهنگی در یزد بابیان اینکه مسئولین اعتقادی به ولنگاری فرهنگی ندارند گفت: مسئله تاسف بار در اتفاقات ضد فرهنگی اخیر این است که مسئولان اعتقاد ندارند که این اقدامات ضد ارزش است و اردوهای مختلط را امری مذموم نمی دانند و در واقع به نام دین سر دین را می برند.

حجت الاسلام محمد شمس افزود: مسئولان نمی دانند به برکت خون شهدا، انقلاب اسلامی و حمایت مردم به پست و مقام رسیده اند و حال اعتقادی به امور فرهنگی و دینی ندارند.

وی اظهار کرد: به منظور انسجام بیشتر و حفظ وحدت بین حوزه و دانشگاه یک کمیته بین این دو نهاد تشکیل شده است و ما در این کمیته نسبت به امور اتفاق افتاده در دانشگاه یزد متذکر شده ایم اما تا کنون نتیجه ای حاصل نشده است.

حجت الاسلام شمس اذعان کرد: باید ابتدا مسئولین به خطا بودن امر برسند و بعد با فرهنگ سازی و تبلیغات به جوانان دانشجو نیز فرهنگ ها و ارزش ها را یادآوری کنند، در این صورت خود به خود خیلی از مسائل حل خواهد شد.

انتهای پیام/ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد