Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

سعيد جليلي در زاهدان؛

معتقدم با مدیریت انقلابی می شود تمام مشکلات را حل کرد


دکتر جلیلی در ادامه سفر های انتخاباتی خود عصر سه شنبه وارد شهرستان زاهدان شد و در جمع مردم زاهدان برنامه های انتخاباتی خود را بیان کرد.

به گزارش سروابرکوه، سعید جلیلی کاندیدای این دوره انتخابات ریاست جمهوری پس از ورود به زاهدان و زیارت گلزار شهدای شهرستان زاهدان در سالن ورزشی امام علی ((ع) به اعلام مواضع و برنامه های انتخاباتی خود پرداخت.

حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان و رئیس ستاد انتخاباتی جلیلی در سیستان و بلوچستان در ابتدای این جلسه با ذکر سوابق کاری و سیاسی ایشان به معرفی این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پرداخت.

پس از آن سعید جلیلی با تسلیت به مناسبت سالروز ارتحال امام(ره) گفت: یکی از دستاوردهای عظیم امام خمینی(ره)، متحد ساختن تمامی اقوام و مذاهب ایرانی بر علیه حکومت طاغوت بود.

وی باطرح این پرسش که چگونه می توان راه امام را ادامه داد افزود: هنگامی که همه اقوام و مذاهب باهم متحد باشند می توان به گفتمان مقاومتی دست یافت چراکه گفتمان مقاومتی اندیشه و وصیت امام راحل است.

جلیلی با اعلام مواضع انتخاباتی خود در رابطه با سایر کشورهای دنیا دلیل اختلاف برخی کشور های جهان با ایران را مسئله فلسطین عنوان کرد و ادامه داد: پشتیبانی مردم از نظام دلیل غلبه ایران بر شش کشور بزرگ جهان در مذاکرات هسته ای است.

همچنین جلیلی با اشاره به شعار مقاومت تصریح کرد:من معتقدم با یک مدیریت انقلابی می شود تمام مشکلات مردم را حل کرد.

وی افزود: لازمه یک مدیریت انقلابی، عدالت ساختاری است.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خصوص راه اندازی مشاغل خانگی اظهار داشت: دولت باید ظرفیت ها را آزاد کند بعنوان مثال صنایع دستی تولیدی یک زن روستایی در سیستان و بلوچستان را در بازار های اروپا به فروش برساند.

لازم به ذکر است دکتر جلیلی در ادامه برنامه های سفر خود به دانشگاه سیستان و بلوچستان رفت تا در جمع دانشجویان این دانشگاه حضور یابد و به سوالات آنها پاسخ دهد.

منبع:عصر هامون




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد