Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس مسائل سیاسی عنوان کرد

ملاقات فائزه هاشمی با سران بهائیت باید در قوه قضائیه به عنوان جرم پیگیری شود


کارشناس مسائل سیاسی گفت: جای تاسف دارد که آقای هاشمی، فائزه را مخلص انقلاب می داند در جایی که رفتارهای وی خلاف این مساله است.

 به گزارش سرو ابرکوه؛ کارشناس مسائل سیاسی و عضو هیئت علمی دانشگاه یزد  در خصوص دیدار فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت در گفتگو با یزدندا گفت: ملاقات فائزه هاشمی با سران فرقه بهائیت می تواند از سوی قوه قضائیه به عنوان یک جرم پیگری شود و جای تاسف دارد که آقای هاشمی فائزه را مخلص انقلاب می داند در جایی که این رفتارها خلاف این مساله است.

وی با بیان اینکه فرقه ضاله بهائیت از دستاوردها و ساخته های استعمار پیر انگلیس گفت: دیدار فائزه هاشمی با فریبا کمال آبادی عضو ارشد بهائیت از چند زاویه قابل بررسی است.
 

دکتر اکبر غفوری در بررسی بعد دینی خلاف بودن دیدار دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با بهایی ها اظهار کرد: این فرقه ضاله در دین مبین اسلام بدعت های عجیبی را به وجود آورده چنانکه اعتقاد به بحث ضرورت حجاب ندارد یا بسیاری از محرمات در اسلام را حلال می دانند، همچنین در بحث طهارت و نجاست بسیاری از مواردی که در اسلام نجس است را  پاک می شمارند، در بحث روزه و حج بدعت های عجیبی دارند و از همه مهم تر دین مبین اسلام نسخ شده و بهائیت به عنوان جایگزین آن می باشد و لذا ارتباط و رفاقت با اعضای این فرقه، خیانت به اسلام و انقلاب است  و برخلاف آموزه های اسلامی بوده و حرکتی ضد مکتبی و ضد انقلابی محسوب می شود.


وی افزود:  از بعد دیگر که می توان علت ممنوعیت ملاقات و ارتباط با بهائیت را بررسی کرد، حمایت دشمنان انقلاب اسلامی و در راس آنها نظام سلطه و آمریکا از این فرقه ضاله است.


عضو هیئت علمی دانشگاه اذعان کرد: بر اساس نظر امام خمینی(ره) به عنوان معمار انقلاب یکی از ملاک هایی که به عنوان تشخیص حق از باطل در اختیار ما قرار می دهد این است که اگر دیدید دشمن از یک موضوع و جریانی حمایت می کند بدانید آن موضوع یا جریان با انقلاب موافق نیست و این می تواند نشانه دشمنی بهائیت با ما باشد به خصوص حضور این فرقه ضاله در شبکه های ماهواره ای من و تو و شبکه های آمریکایی و بخش برنامه های ضد فرهنگی که این فرقه اجرا می کند خود نشان دهنده گمراهی و ضد دین بودن آنها است.


کارشناس مسائل سیاسی گفت: اینکه عده ای مانند فائزه هاشمی با سران بهائیت ملاقات می کنند و این دیدار را مصداق رعایت حقوق بشر و حقوق شهروندی می دانند، باید سوال کرد کدام کشورهای دنیا که ادعای دموکراسی و حقوق بشر و شهروندی می نماید اجازه استفاده حداقل حقوق و شرایط را به کسانی که به عنوان معاندان سر سخت آنها می باشند می دهند؟


وی تصریح کرد: می بینیم در دهه هشتاد در خود آمریکا ده ها نفر از فرقه داوودیه توسط آمریکا زنده زنده سوزانده می شوند یا سرخ پوستان آمریکایی که صاحبان اصلی آمریکا می باشد توسط آمریکایی ها مورد بی رحمانه ترین جنایات قرار می گیرند، نقض حقوق بشر توسط آمریکا نه تنها در عراق، افغانستان، بحرین یمن سوریه بلکه حتی در خود آمریکا و اروپا شاهد آن هستیم.


دکتر غفوری اذعان کرد:  این ملاقات ها می تواند زمینه گستاخی و پر رو شدن اعضای فرقه ضاله بهائیت و همچنین حامیان آنها یعنی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران شود.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد