Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در جلسه شورای ترافیک ابرکوه مطرح شد

ممنوعیت تردد وسایل نقلیه در ورودی سرو ابرکوه/ افزایش صد در صدی مسافران نوروزی در سه سال اخیر


موضوع ترافیک و مسائل مربوطه شهرستان ابرکوه در آخرین جلسه شورای ترافیک شهرستان مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش سرو ابرکوه، روز گذشته آخرین جلسه شورای ترافیک با حضور مسئولان دستگاه های ذی ربط در محل فرمانداری برگزار شد.

 


افزایش صد در صدی مسافران نوروزی به ابرکوه در سه سال اخیر
سید نبی رسولی فرماندار ابرکوه اظهار کرد: با نزدیک شدن به نوروز و با توجه به اینکه ابرکوه یکی از چهارده شهر نمونه گردشگری کشور است، امسال باید شاهد نوروزی متفاوت از سال های گذشته در شهر باشیم و به بهترین شکل ظرفیت ها و جاذبه های ابرکوه، برای مسافران و گردشگران معرفی شود.

رسولی ادامه داد: در همین راستا تمام دستگاه هایی که به نوعی در ارائه خدمات نوروزی دخیل هستند، باید بهترین امکانات و تجهیزات را در اختیار مسافران قرار دهند.

وی ضمن بیان این مطلب که ورود مسافران نوروزی به ابرکوه نسبت به سه سال گذشته افزایش صددرصدی داشته است، گفت: این موضوع ضرورت ایجاد پایگاه پلیس راه موقت در ورودی شهر را دو چندان می کند.

رسولی تصریح کرد: کلیه پروژه های عمرانی داخل شهر و بیرون از شهر، جهت رفاه حال مسافران در حال حاضر تا نیمه فروردین ماه تعطیل است.


ضرورت نصب چراغ هشدار دهنده در ایست بازرسی فراغه
رضا قاسمی دبیر شورای ترافیک شهرستان گفت: نصب چراغ چشم گربه ای هشدار دهنده و سرعت گیر در ایست بازرسی فراغه، استفاده از کارت پارک برای ایام باقی مانده سال به علت شلوغی خیابان ها، ایجاد بازارچه هایی در جاده های ورودی شهر جهت رفع خستگی رانندگان و مسافران نوروزی، ضرورت ایجاد مکانی مشخص برای فروشندگان با ماشین های سیار، اعمال قانون در خصوص افرادی که سد معبر می کنند، از جمله درخواست هایی است که دستگاه های مربوطه به شورای ترافیک ارسال کرده اند.


در ایام نوروز تردد وسایل نقلیه در ورودی سرو ابرکوه ممنوع است
عباس مهری کارشناس برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری در پایان خاطر نشان کرد: از تاریخ 27 اسفند ماه سال جاری تا 14 فروردین 96 ورودی اصلی سرو از محدوده مشخص شده، از ساعت 7 صبح تا 19 عصر بسته خواهد شد و تردد وسایل نقلیه ممنوع است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد