Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

قابل توجه ثبت نام کنندگان ابرکوهی؛

مهلت دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها


دفتر امور شهری و شوراهای استانداری، مهلت دریافت کارت و زمان برگزاری آزمون استخدامی شهرداری ها را اعلام کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ آزمون استخدامی شهرداری های استان یزد همزمان با سراسر کشور در روز جمعه 02/11/94 سال جاری  برگزار می گردد.

داوطلبان می باید جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون از تاریخ 26/10/94 لغایت 30/10/94  به پورتال دفتر امور شهری و شوراهای استانداری یزد به آدرس shahri.ostanyazd.ir مراجعه نمایند.

دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اعلام کرد که چناچه داوطلبي به هر علت موفق به دريافت كارت خود از طريق سايت نشده باشد در روز آزمون براي نامبرده كارت ورود به جلسه صادر نخواهد شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، کارشناس اداری و استخدامی شهرداری ها در استانداری یزد گفت: داوطلبین بومی میبایست در انتخاب گزینه شهر یا شهرستان دقت لازم را داشته باشند؛ داوطلبی بومی شهر داوطلبی است که یکی از شرایط بومی  شهر انتخابی را داشته و باید نسبت به انتخاب شهر یا شهرستان خود اقدام نمایند و هر داوطلب میبایست به نکات مندرج در ذیل کارت آزمون دقت لازم را داشته باشد.

وی اضافه کرد: داوطلب علاوه بربه همراه داشتن کارت ورود به جلسه میبایست اصل شناسنامه عکس دار یا کارت ملی را نیز به همراه داشته باشد.

وی تصریح کرد: به همراه داشتن وسایل الکترونیکی اعم از موبایل و .. خود داری نموده با داوطلبی که چنین وسایلی را به همراه داشته باشد به عنوان متخلف برخورد خواهد شد.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد