Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن در پیامی بمناسبت سیل در استان گلستان عنوان کرد

مؤسسه خیریه «آدینه» محل جمع‌آوری کمک‌های مردمی ابرکوه به سیل‌زدگان گلستان


امام جمعه بخش بهمن ضمن تسلیت به مصیبت زدگان سیل استان گلستان گفت: مؤسسه خیریه «آدینه» آمادۀ جمع‌آوری کمک‌های مردمی ابرکوه به سیل‌زدگان گلستان می باشد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن، به مناسبت سیل استان گلستان پیامی صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«قُلْ لَنْ يُصِيبَنَا إِلَّا مَا كَتَبَ اللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلَانَا وَعَلَى اللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ الْمُؤْمِنُونَ» [توبه: 51]

مصیبت سیل و آب‌گرفتگی گسترده‌ای را که بسیاری از شهرها و روستاهای استان گلستان به‌ویژه شهرستان "آق‌قلا" را فراگرفته و خسارت‌های مالی زیادی را در پی داشته است به مردم ولایت مدار، بزرگوار و غیور استان گلستان تسلیت می‌گویم.

این حادثه را امتحان و آزمایشی از جانب پروردگار متعال بدانیم، او درچنین شرایطی از بندگانش می‌خواهد که به استغفار و توبه و انجام اعمال نیک مبادرت ورزند.

امیدوارم خداوند متعال این بلا و آزمایش را به رحمتی از جانب خویش تبدیل گرداند و توفیق صبر در مقابل این آزمایش را نصیب همۀ ما خصوصا عزیزان گلستانی بگرداند.

مردم عزیز استان گلستان، به‌ویژه کسانی که گرفتار این اتفاق شده اند، مطئمن باشید که ملت شریف ایران اعم از شیعه و سنی و ادیان، اقوام و مذاهب مختلف کشور در این مصیبت شما را تنها نمی‌گذارند و از شما حمایت خواهند کرد.

رهبر معظم انقلاب، دولت محترم و تمام مسئولین نظام نیز در این مصیبت در کنار شما خواهند بود..

مؤسسه خیریه «آدینه» که وابسته به دفتر امام جمعه بخش بهمن است، نیز آمادۀ جمع‌آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان گلستان است و ملت عزیز شهرستان ابرکوه از طریق این مؤسسه می‌توانند به سیل‌زدگان کمک کنند.

در پایان تاکید می‌کنم که ما با تمام وجود، با دعا و با تلاش إن‌شاءالله در کنار مردم عزیز مصیبت‌زدۀ استان گلستان هستیم.

رضا علیزاده
امام جمعه بخش بهمن(شهر مهردشت)

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد