Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

تنیدگی اصلاحات و فتنه!

میتینگ انتخاباتی کاندیدای اصلاح طلب یزد با حضور محکومین فتنه 88 برگزار شد


در ادامه اقدامات غیرقانونی اصلاح طلبان یزد، این جریان از یکی از محکومین فتنه برای سخنرانی در ستاد انتخاباتی یزد خود دعوت کرده اند.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از عصر سیاست، همزمان با داغ شدن تنور انتخابات بسیاری از جریان های سیاسی انواع راهبر و تاکتیک ها را برای موفقیت به کار می گیرند؛ تاکتیک هایی که از تمام اشکال اعم از قانونی و غیر قانونی و غیر اخلاقی را در بر می گیرد.

در این میان اصلاح طلبان که هدف خود از راهیابی به مجلس را پیگیری موضوع رفع حصر قرار داده اند با نادیده گرفتن فتنه اکبر خود در سال 88 و عدم پشیمانی از اقدامات ساختار شکنانه و منافق مآبانه خود با پر رویی تمام موضوع رفع حصر را در صدر اهداف خود قرار داده اند. در همین راستا اصلاح طلبان با درنظر گرفتن این هدف لیست های انتخاباتی خود را ارائه داده اند؛ لیست هایی که در اکثر آن ها بیشتر چهره هایی حضور دارند که هیچ تخصص و همتی برای پیگیری وضعیت معیشت مردم ندارند که برای نمونه می توان به لیست این جریان برای استان تهران نام برد که از این لیست 30نفره حتی یک اقتصاد دان نیز حضور ندارد.

اصلاح طلبان یزد نیز از این قاعده کلی مستثنی نبوده و حمایت از فتنه گران و تلاش برای اهانت به حماسه ملت ایران در 9 دی را در دستور کار خود قرار داده اند به صورتی که کاندیداهای اصلاح طلب یزد قصد دارند یکی از محکومین فتنه را برای ایراد سخنرانی به یزد بیاورند؛ موضوعی که در صورت تحقق توهین به مردم دارالعباده بوده و از نیات شوم این جریان برای نفاق در مجلس خبر می دهد.

در همین راستا یکی از کاندیدای اصلاح طلب یزدی قصد دارد آذر منصوری یکی از محکومان امنیتی فتنه را برای ایراد سخنرانی به ستاد انتخاباتی خود بیاورد. آذر منصوری ؛ یکی از اعضای حزب منحله مشارکت است که در شهریور ۱۳۸۸ به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و حضور در فتنه دستگیر شده و در اسفند همان سال حکم ۳ سال زندان از شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب دریافت کرده است.

این اقدام اصلاح طبلبان یزد برای مانور سیاسی با حضور فتنه گران در حالی صورت می گیرد که اصلاح طلبان هنوز نتوانسته اند خود را از تبعات فتنه 88 رها کنند اما این جریان با ادامه مشی انحرافی خود قصد دارد با روی کار آمدن و کسب کرسی های مجلس اقدام علیه نظام اسلامی را از سر بگیرند.

حال آنچه که قابل تامل است ادعای این جریان مبنی بر قانونگرایی است به صورتی که این جریان علیرغم شعارهای خود پا جای انتخابات سال 88 گذاشته است و با عناصر محکوم فتنه نشست انتخاباتی برگزار می کند. حال باید دسد اصلاح طلبان یزدی با این اقدامات خود به دنبال چه هستند که یک محکوم امنیتی را برای میتینگ انتخاباتی خود انتخاب کرده اند.

انتهای پیام/آ




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد