Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه بخش بهمن:

نداشتن امنیت شغلی خواب از چشم کارگران کوثر ابرکوه رُبوده است/ سپاه تمام معادلات دشمنان را در منطقه برهم زد


امام‌جمعه بخش بهمن گفت : نداشتن امنیت شغلی برای قشر زحمت‌کش کارگر که یکی از چرخ‌های مهم تولید هستند، خواب را از چشم آنها گرفته است.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا علیزاده امام‌جمعه بخش بهمن در خطبه‌های نماز، ضمن اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار شرکت‌کنندگان مسابقات بین‌المللی قرآن و فرماندهان ارتش، اظهار کرد : امروز بسیاری از کج روی‌ها، خیانت‌ها و تسلیم شدن در برابر طاغوت‌ها، به علت دوری از قرآن است.

امت اسلامی بر سر دوراهی عمل به قرآن یا کرنش و تعظیم در برابر مستکبرین
حجت‌الاسلام علیزاده گفت : آل سعود؛ نمونه دولتی است که به قرآن عمل نمی‌کند و از آن دوری می‌جوید. با طاغوت زمان آمریکا همدست شده و مسلمان کشی می‌کند. به‌جای آنکه اشداء علی الکفار باشد، نوکر و برده آمریکا و صهیونیست است و به‌جای اینکه رحماء بینهم باشد، زمینه‌ساز اختلاف و جنگ می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه سرنوشت آل سعود و حکام مستبد سرنوشتی چون صدام، قزافی، حسنی مبارک و... است، افزود :  آنچه امروز در سودان و برکناری عمر البشیر شاهد هستیم، حاصل کار عربستان است که با یک کودتای ساختگی به دنبال مصادره کردن انقلاب مردم سودان است و می‌خواهد با این کار از انقلاب در جهان عرب جلوگیری کند.

سپاه تمام معادلات دشمنان را در منطقه برهم زد
علیزاده، با اشاره به سنگ تمام گذاشتن دو دستگاه مقتدر، اثرگذار و خدوم ارتش و سپاه در بحران سیل اخیر کشور، تصریح کرد : نیروهای مسلح ما با تمام قدرت در برابر توطئه‌های دشمن ایستاده‌اند، لذا دشمن از این اتحاد و اقتدار عصبانی است و باید از این عصبانیت بمیرد.

خطیب جمعه بخش بهمن بیان کرد : آنها فکر نمی‌کردند که جبهه‌های مقاومتی چون سپاه پاسدران، ارتش، حزب‌الله لبنان، حشد الشعبی عراق، انصار الله یمن بتوانند تروریست‌هایی را که آنها پرورش داده بودند، نابود کنند.

وی تأکید کرد : سپاه تمام معادلات آنها را برهم زد، آنها عصبانی‌اند چون 7 تریلیون دلار در منطقه خرج کردند و باید با ترس و مخفیانه به عراق سفر کنند. ارتش و سپاه نه‌تنها برای جمهوری اسلامی بلکه برای دیگر کشورها برکت داشته است، اگر این‌ها منطقه را از لوث تروریست‌ها پاک نمی‌کردند امروز کشورهای همسایه وضع مناسبی نداشتند.

برقراری عدالت، تقسیم ثروت به‌طور مساوی و مقابله با خائنان از ویژگی‌های حکومت امام زمان (عج)
علیزاده، با تبریک نیمه شعبان ولادت باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) روز جهانی مستضعفان و روز سربازان گمنام امام زمان (عج)، گفت : برکات عصر ظهور باید برای مردم بازگو شود.

وی افزود : برقراری عدالت که جامعه امروز از نبود و ضعف آن رنج می‌برد، تقسیم ثروت به‌طور مساوی و مقابله با خائنان، از برنامه‌های امام عصر است که در این راستا حقوق‌های کذایی بعضی از مسئولین مصداق بی‌عدالتی است.

امام‌جمعه بخش بهمن، در آستانه 2 اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌فرمان حضرت امام خمینی (ره) مطرح کرد : اکنون باگذشت چهل سال از عمر انقلاب، تهدید اخیر دشمنان به‌ویژه آمریکا در قرار دادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، اهمیت و نقش سپاه را در خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان بیش‌ازپیش روشن می‌کند.

سپاه در این 40 سال فراتر از یک‌نهاد انقلابی عمل کرده است 
علیزاده، دفع گروه‌های تجزیه‌طلب در سال‌های اول پیروزی انقلاب، مدیریت 8 ساله جنگ تحمیلی، سازندگی کشور با تمام توان، ارتقاء توان نظامی بازدارنده و حضور در میان مردم سیل‌زده کشور، را از فعالیت‌های درخشنده پرونده چهل‌ساله سپاه پاسدران عنوان کرد.

وی افزود : بر کسی پوشیده نیست که سپاه در این سال‌ها فراتر از یک‌نهاد انقلابی عمل کرده است و امروز مصداق این سخن امام تحقق‌یافته است که اگر سپاه نبود کشور نبود.

نداشتن امنیت شغلی خواب را از چشمان کارگران کاشی کوثر رُبوده است
علیزاده در پایان خطبه‌های نماز به رونق تولید و قشر کارگران که یکی از چرخ‌های مهم تولید برای حرکت هستند، اشاره کرد و گفت : متأسفانه این قشر زحمت‌کش امروز با مشکل نداشتن امنیت شغلی روبرو هستند.

امام‌جمعه این بخش بیان کرد : هرروز از ترس اینکه فردا از کار بیکار شوند از خواب می‌پرند. نمونه آن تعداد زیادی کارگر مظلوم در کارخانه‌های کاشی است که باید مسئولین برای حل مشکل آنها اهتمام بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد