Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه بخش بهمن:

نمازجمعه؛ محل بيان مسائل روز كشور است/ فرهنگ ابتذال غربی؛ الگوی خانواده های ایرانی نیست


امام جمعه بخش بهمن گفت: کسانی که می گویند تریبون نماز جمعه محل بیان مسائل روز کشور نیست، هنوز هويت سياسي عبادي نماز جمعه را درك نکرده اند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام علیزاده امام جمعه بخش بهمن، با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه، اظهار کرد: برخي تصور مي‏كنند كه براي پيشرفت كشور بايد توان دفاعي و نظامي كشور را كاهش داد. این اظهارات نامناسب توان دفاعي كشور را تضعيف مي‏كند.


حجت الاسلام علیزاده افزود: حرف کسانی که مدعي هستند؛ پیشرفت ژاپن و آلمان، بخاطر نداشتن ارتش می باشد، کاملا غلط است. بلكه پيشرفت و توان اقتصادي و مالي اشان، حاصل سخت‏كوشي و برنامه‏ريزي عالمانه آنها است.


امام جمعه همچنین تصریح کرد: در ماه‏هاي اخير، نه مذاكره با آمريكا و نه برجام و نه هر چيز ديگري عامل رفع تهديد نبود و آنچه باعث رفع تهديد نظامي از كشور شده است، اقتدار نظامي روزافزون ملت ايران و توان دفاعي كشور می باشد.


وی ضمن بیان این مطلب که استقلال و بی اعتمادی به آمریکا دو عنصر قدرت نرم جمهوری اسلامی است، گفت: آمریکا قابل اعتماد نیست و متاسفانه برخی نمی خواهند این را بپذیرند. با توجه به اینکه عدم صداقت آمریکا را در قضایای اخیر مذاکرات هسته ای مشاهده کردیم و در بقیه مسائل هم چنین بوده است. 

       
علیزاده تصریح کرد: کسانی که می گویند مسائل سیاسی مانند fatf و برجام نباید در تریبون نماز جمعه مطرح شود، هنوز هويت سياسي عبادي نماز جمعه را درك نکرده اند و نمی دانند که نماز جمعه؛ سیاسی عبادی است و يكي از رسالت هاي مهم ائمه جمعه؛ روشنگري و افشاگري در جهت منافع كشور و انقلاب است.


وی عنوان کرد: اين مسؤلان توقع دارند ائمه جمعه در ايران مانند تركيه، مصر و عربستان باشند، كه متن نوشته‏ شده دولت را بدون هيچ اراده و استقلالي قرائت کنند و از گفتن نصايح مشفقانه و تذكرات اصلاح‏گرانه خودداري نمایند. واقعا باعث تاسف است.


خطیب جمعه بخش بهمن در آستانه روز خانواده خاطر نشان کرد: خانواده های ما باید برگرفته از خانواده امیرالمومنین (ع) باشد که احترام، محبت، گذشت و همدلی و تقوا در آن موج می زد.


علیزاده تاکید کرد: فرهنگ ابتذال غربی؛ که خانواده و زنان را به ابتذال کشانده و از این طریق بنیان خانواده را متزلزل کرده است، نمی توانند الگوی ما باشد.


وی در پایان گفت: یکی از شباهت ها و مشترکات جنگ تحمیلی صدام و جنگ تکفیری امروز در سوریه و عراق استفاده از سلاح های غیر متعارف همچون سلاح های شیمیای است.


علیزاده افزود: به‏رغم ممنوعيت به‏كارگيري این سلاح‏ها، هيچ برخورد جدي از سوي جامعه جهاني و سازمان ملل با عراق انجام نشد و امروز هم جامعه جهانی و سازمان ملل در برابر جنایات داعش، تکفیری و آل سعود سکوت کرده است.


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد