Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرماندار ابرکوه:

هدف دشمنان داخلی و خارجی، عدم حضور حداکثری در انتخابات است/ 46 شعبه اخذ رأی در ابرکوه دایر خواهد شد


فرماندار ابرکوه در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی با اصحاب رسانه ضمن تأکید بر نقش کلیدی رسانه ها در برگزاری انتخابات سالم گفت: دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی در حال توطئه هستند و هدفشان عدم حضور حداکثری در انتخابات می باشد

به گزارش سرو ابرکوه، سومین جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم انتخاباتی، با محوریت تشریح تخلفات انتخاباتی با اصحاب رسانه در فرمانداری برگزار شد.
سید نبی رسولی فرماندار شهرستان در ابتدای این جلسه اظهار کرد: در شرایط کنونی که ایران موفقیت هایی در زمینه مذاکرات هسته ای کسب کرده است چشم همه جهانیان به دو انتخابات ما دوخته شده است دشمنان خارجی و بدخواهان داخلی در حال توطئه برای عدم حضور حداکثری در انتخابات می باشد؛ اما با هوشیاری و بصیرت مردم، تدابیر دولت و همکاری هیئت های نظارت و بازرسی، انتخابات خوبی در پیش خواهیم داشت.

رسولی تصریح کرد: قطعا به منظور برگزاری یک انتخابات سالم با حضور حداکثری، این رسانه ها هستند که نقش تعیین کننده را ایفا می کنند؛ رسانه ها باید با انعکاس اخبار موثق و شفاف، پرهیز از تخریب نامزدها و رعایت کردن کلیه اصول و قوانین، به صورت روشنگرانه عمل کنند.

وی افزود: جرائم انتخاباتی و مجازات آن ها در نص صریح قانون قید شده است، لذا رسانه ها در راستای حفظ امنیت و آرامش نباید سلیقه ای عمل کنند. رعایت قوانین برای همه افراد و اصناف الزامی است اما در مورد خبرنگاران این مورد حساسیت بیشتری دارد چرا که اخبار رسانه ها به سرعت بین مردم منتشر می شود و ممکن است موجب تشویش اذهان عمومی شود.

فرماندار شهرستان خاطرنشان کرد: جهت برگزاری یک انتخابات سالم در ابرکوه، هیئت های اجرایی، کاربران رایانه ای، بازرسان و سربازرسان، نمایندگان فرمانداری در بخش های مرکزی و بهمن برای 46 شعبه اخذ رأی شناسایی و نسبت به وظایف خود توجیه شده اند.

گفتنی است در این جلسه دشتکیان دادستان عمومی و انقلاب، مورکیان رئیس دادگستری، حجت الاسلام فتاحی رئیس هیأت نظارت بر انتخابات، ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و دیگر اعضای ستاد مذکور حضور داشتند.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد