Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


هشدارفرمانده سپاه الغدیربه حامیان حمله به سوریه/ افزایش ثبت نام خودجوش جوانان اعزام به سوریه در یزد


فرمانده سپاه الغدیر یزد گفت: به سردمداران آمریکا و اسرائیل غاضب و تمام کشور هایی که قصد حمله به سوریه دارند و از تروریست های تکفیری این کشور حمایت می کنند هشدار می دهیم که فکر حمله به سوریه را از سرشان بیرون کنند چرا که این حمله عامل وحدت اسلامی و اتحاد مسلمانان برای نابودی دشمنان خواهد شد.

به گزارش سروابرکوه، فرمانده سپاه الغدیر یزد  در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا  درخصوص تهدید های اخیر آمریکا علیه سوریه  اظهار داشت: قدرت آمریکا امروز در جهان رو به افول است به طوریکه مردم، تحلیلگران و نخبگان آمریکایی نیز بر این باورند که تفکر، تدبیر و نقشه های آنان شکست خورده است و با این حمله فقط زوال خود را فراهم خواهند کرد.

سردار اکبر فتوحی با اشاره به قریب الوقوع بودن نابودی اسرائیل  ادامه داد: اگر آمریکا موشکی به سمت سوریه  شلیک کند یا سربازی در این کشور پیاده کند با این عمل خود حکم نابودی رژیم صهیونیستی را امضاء کرده است.

سردار فتوحی ضمن  محکوکم کردن درگیری های  فرقه ای در سوریه  افزود: تکفیری ها به مثابه دشمنان اسلام و خوارج دوم هستند که امروز به نام اسلام اقدام به جنایات فجیع دراین کشور می کنند.

وی با اشاره به گسترش اسلام در تمام جهان گفت: امروزه امپریالیسم شرق و غرب در تاریخ محو شده  و بیداری اسلامی جای آن را گرفته است.

سردار در خصوص واکنش ایران به جنگ احتمالی سوریه عنوان کرد: در صورت حمله به سوریه، ما کسانی که از تروریست ها حمایت می کنند را محکوم می کنیم  و در عرصه  زمینی، دریایی و هوایی با آمادگی کامل منتظر لبیک به فرمان رهبری هستیم که  واکنش نشان  داده و مقابله  کنیم.

وی اضافه کرد: هم اکنون تعداد بیشماری از جوانان حزب الله استان یزد در تمام شهرستان ها به صورت خودجوش  در ستاد جوانان اعزام به سوریه  ثبت نام کردند.

 سردار فتوحی در پایان گفت: به سردمداران آمریکا و اسرائیل غاضب و تمام کشور هایی که قصد حمله به سوریه دارند و از تروریست های تکفیری این کشور حمایت می کنند هشدار می دهیم که فکر حمله به سوریه را از سرشان بیرون کنند چرا که این حمله عامل وحدت اسلامی و اتحاد مسلمانان برای نابودی دشمنان خواهد شد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد