Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور 200 بانوی ابرکوهی؛

همایش «مدیریت بحران آب» ویژه بانوان در ابرکوه+ تصویر


صبح امروز، همایش «مدیریت بحران آب» با هدف رعایت اصول بهینه مصرف آب در محیط های مسکونی ویژه بانوان ابرکوهی در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه،  صبح امروز، همایش «مدیریت بحران آب» ویژه اقشار بانوان از گروه های مختلف در فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

مهندس محمدحسین باقری رئیس اداره منابع آب ابرکوه در این همایش گفت: مدیریت آب در محیط های مسکونی بر عهده بانوان می باشد که در این خصوص اهمیت زیادی می توانند در جلوگیری از اسراف آب شرب داشته باشند.

باقری به وضعیت بحرانی آب در شهرستان و در سطح وسیع در کشور اشاره کرد و افزود: بانوان همچنین نقش بسیار موثری در تربیت کودکان در راستای رعایت اصول بهینه مصرف آب دارند تا جایی که با آموزش فرزندان خود می توانند  از اسراف جلوگیری کرده و با کم آبی ها مبارزه کنند.

در این همایش که اقشار مختلف بانوان روستایی فرهنگی، کارکنان ادارات، پایگاه های مقاومت بسیج، رابطین مرکز بهداشت، ورزشکاران، مربیان فنی و حرفه ای حضور داشتند، موارد کلیدی کاهش مصرف آب در محیط های مسکونی به صورت موردی با ارائه مصداق های لازم آموزش داده شد.

گفتنی است این همایش به همت امور بانوان و خانواده فرمانداری و اداره منابع آب شهرستان  و با حضور بانوان هر دو بخش بهمن و مرکزی صورت گرفت.

همچنین در پایان دوره به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره اعطا می شود.

انتهای پیام /ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد