Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با هدف تحکیم خانواده برگزار شد؛

همایش «پیوند های آسمانی» ویژه خانواده ها در ابرکوه


گروه فرهنگی ندای بهشت همایش "پیوندهای آسمانی" ویژه خانواده ها را در دانشکده پیراپزشکی با همکاری موسسه خیریه سلامت اجتماعی فاطمه الزهرا(س) بهزیستی برگزار کرد.

به گزارش سرو ابرکوه؛ همایش 3 روزه پیوندهای آسمانی ویژه خانواده ها با همکاری گروه فرهنگی ندای بهشت و اداره بهزیستی در سالن شهید محمدررضا زارع زاده دانشکده پیراپزشکی در هفته جاری برگزار شد.
این همایش در قالب 12 جلسه 75 دقیقه ای طی سه روز در دانشکده مذکور با حضور حجت الاسلام جمشیدی دکترای روانشناسی برای عموم خانواده های ابرکوهی برپا شد که از استقبال خوبی برخوردار بود.
در همایش «پیوند های آسمانی» که به صورت آموزشی و کارگاهی برگزار شد، اهم موضوعات سخنرانی جمشیدی شامل: برنامه های کاربردی برای زندگی رناشوئی زوج های جوان و جلوگیری از اختلافات و آنچه زن و مرد باید بدانند، بود.  
جمشیدی استاد حوزه و دانشگاه در بخشی از این همایش اظهار داشت: صداقت، صبر، صراحت و صمیمیت 4 فاکتوری است که اگر در زندگی باشد افراد در زندگی موفق خواهند بود. صداقت و صراحت برای بعضی ها داروی تلخی است که صمیمیت همچون کاوری، تلخی آن را می پوشاند.
وی اضافه کرد: صبر مهمترین این گزینه هاست. اگر زوجین در زندگی خودشان را کنترل کنند بسیاری از مشکلات خود به خود حل می شود.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد