Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

صبح امروز؛

همایش گلگشت خانوادگی بازنشستگان ارتش در ابرکوه برگزار شد


همایش گلگشت خانوادگی اجا با حضور رسولی فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان ابرکوه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه برگزار شد.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز همایش گلگشت خانوادگی اجا در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج با حضور بازنشستگان ارتش و خانواده هایشان برگزار شد.
سرهنگ غضنفری رئیس کانون بازنشستگان استان یزد گفت: همچنان که امام راحل فرمودند غفلت از بازنشستگان غفلت از سرمایه های ملی است. ابرکوه در این زمینه افتخارات زیادی من جمله تیمسار بقایی فرمانده نیروی دریایی و ... دارد.
غضنفری از بازنشستگان اجا خواست تا ارتباط بیشتری با کانون بازنشستگان استان داشته باشند و درخواست های خود را از طریق سرهنگ پارسا نماینده این کانون در ابرکوه ارجاع داده و پیگیر آن باشند.
سپس حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه اظهار داشت: تجلیل از نیروهای بازنشسته تجلیل از کوله بار تجربه هاست. همه در حوزه ی کار خود قطعا تجارب خوبی دارند مخصوصا افرادی که در دوران محرومیت خدمت کرده اند.
حسینی تصریح کرد: نظام اسلامی نظام اخلاق و حاکمیت ارزش هاست و در همین راستا از بازنشستگان تجلیل به عمل می آید.
وی گفت: انتظار دارم هر بازنشسته کتابچه ای از خاطرات دوران خدمت خود بنویسد تا گنجینه ای از این خاطرات تلخ و شیرین، سهل الوصول و سخت جمع آوری شود و کوله باری از سرمایه ها هدر نرود.
در پایان همایش، غضنفری رئیس کانون بازنشستگان استان یزد با اهداء لوح تقدیر از زحمات ابراهیمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و پارسا نماینده کانون بازنشستگان ابرکوه تجلیل کرد.
گفتنی است پس از اتمام برنامه بازنشستگان را به همراه خانواده هایشان در قالب دو دستگاه اتوبوس، به اردوی تفریحی سانیج بردند.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد