Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

علیرغم گلایه های اخیر رهبر معظم انقلاب صورت گرفت

همکاری رؤسای دانشگاه آزاد یزد برای برگزاری اردوی مختلط! +عکس


دانشگاه آزاد یزد اقدام به برگزاری اردوی مختلط تحت عنوان «استارت آپ گردشگری» در باغ دولت آباد یزد نمود که حواشی ناخوشایندی به خصوص برای شهر دارالعباده یزد به همراه داشت.

به گزارش سرو ابرکوه به نقل از طلوع یزد، تنها پس از چند روز از ابراز گلایه مقام معظم رهبری در مورد برگزاری اردو های مختلط و دستور رئیس جمهور در مورد جلوگیری از برگزاری این اردوها و صحبت های میرزاده رئیس دانشگاه آزاد مبنی بر اینکه «اردوهای دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی همواره تک جنسیتی برگزار شده و تا کنون برگزاری هیچ اردوی مختلط در این دانشگاه سابقه نداشته و اصولاً چنین اردوهایی در برنامه‌های این دانشگاه جایی نداشته است . مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اجرای اوامر رهبر معظم انقلاب «مدظله العالی» را وظیفه اصلی خود می‌داند.»

IMG_3235

دانشگاه آزاد یزد اقدام به برگزاری اردوی مختلط تحت عنوان «استارت آپ گردشگری» در باغ دولت آباد یزد نمود که حواشی ناخوشایندی به خصوص برای شهر دارالعباده یزد به همراه داشت.

Untitled

IMG_2651

IMG_3856

IMG_3176

 

در این مراسم که به شدت با غرب زدگی همراه بود رئیس فعلی واحد یزد با جهان سومی خواندن ایران اظهار داشت:مشکل مردم جهان سوم در یک جمله کوتاه کمبود منابع نیست بلکه مشکل استفاده غیر بهینه از منابع است و چه بسا منابع زیاد در اختیار داشته باشیم ولی مدیریت درست در خصوص منابع نداریم .

شهوازیان رئیس شورای کار آفرینی استان یزد نیز یکی از سخنرانان این مراسم بود که گفت: شما دانشجویان مشتاق و کار آفرین باید سعی کنید ایده هایتان را به عمل نزدیک کنید وما بدون هیچ محدویتی از شما حمایت میکنیم تا ایده های شما عملی و اجرایی شود . گفته می شود شهوازیان در روز دانشجو(۱۶آذر) به جای اسلامی به عنوان رئیس واحد یزد معرفی خواهد شد.

ana4444444444 1024x768

لازم به ذکر است اخیرا برخی برنامه های دانشگاه آزاد یزد با حاشیه های ضد فرهنگی توام بوده است و مردم دارالعباده خواهان توضیح صریح مسئولان دانشگاه در این زمینه هستند.

لینک دانلود فیلم

 




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد