Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

کارشناس مسائل دینی عنوان کرد

وجود پیامبر اکرم(ص)، الگویی نمونه در خودسازی فردی و تربیت اجتماعی


کارشناس مسائل دینی گفت: پیامبر اکرم(ص)، چه در خودسازی فردی و چه در تربیت های اجتماعی، نمونه عملی می باشند و سهم عمده ای را ایفا می کنند.

به گزارش سرو ابرکوه، کارگاه اخلاقی بررسی سیره حضرت رسول اکرم(ص) همزمان با هفته وحدت در کانون شهید چمران با حضور 20 نفر از دانش آموزان دختر عضو این کانون برگزار شد.

جمیله شفیعی کارشناس علوم دینی در این کارگاه اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص)، چه در خودسازی فردی و چه در تربیت های اجتماعی، نمونه عملی بسیار مهمی هستند و  سهم عمده ای را ایفا می کنند.

این کارشناس علوم دینی تصریح کرد: در زبان قرآن، از پیامبر عظیم الشان، به عنوان سرمشق کمال و الگوی تزکیه و تربیت یاد شده و علاوه بر تاکید قرآن بر وجود مقدس پیامبر اکرم(ص)، فرستادگان آسمانی دیگری نیز به همین هدف به میان مردم فرستاده شده اند.

شفیعی بر لزوم توجه مسلمانان بر ابعاد وجودی حضرت رسول مکرم اسلام صل الله علیه و آله تاکید کرد و گفت: وجود نبی مکرم اسلام، در بعد اخلاق و معاشرت، نمونه بسیاری  به عنوان اسوه برای مسلمین به حساب آمده اند و بر هر مسلمانی واجب است تا این خصلت ها را فراگرفته و تبعیت کند.

این کارشناس مسائل دینی ادامه داد: حضرت محمد صل الله علیه و آله، در اجتماع نیز در غم و شادی همواره همراه با مردم بوده و حتی در دورترین نقطه مدینه نیز از بیماران عیادت و دلجویی می کردند و این نشانه اوج توجه به آحاد مردم است.

انتهای پیام /ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد