Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

وحدت جهان اسلام، به معنای وحدت رویه سیاسی در تقابل با دشمنان است


امام جمعه ابرکوه گفت: اصل برای ملت ایران، وحدت سیاسی بین برادران شیعه و سنی است که در جهان اسلام با پرهیز از بزرگ نمائی مفارقات مذهبی به مشترکات دینی بپردازند و با هم در قبال بد خواهان اسلام، واحده باشند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجه الاسلام و المسلمین سید ابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه، در جمع نماز گزاران مسجد جامع ابرکوه به مناسبت فراررسیدن هفته وحدت گفت: وحدت جهان اسلام به معنای تمسک به اصول و مشترکات مذاهب اسلامی و وحدت رویه سیاسی در تقابل با دشمنان اسلام و مسلمین بویژه مثلث شوم امریکا، انگلیس و اسرائیل است .

وی  افزود : اردوگاه استکبار امروزه عوامل و ایادی خود را به تمامه علیه جهان اسلام بسیج کرده ، یعنی وهابیون سعودی مأمور ویرانی مستقیم یمن و ویرانی غیر مستقیم در سوریه و عراق و لبنان و دیگر کشورهای اسلامی شده اند و عوامل تروریستی آن ها نیز بخش عمده کشور های اسلامی در جهان اسلام را به مخروبه ای ویران مبدل ساخته اند و تلاش ها در جهت متلاشی کردن توان مالی و اقتصادی و اقتدار و آبادانی کشور های اسلامی است تا هرگز فکر رویاروئی و مقابله با امریکا و اسرائیل را در سر نپرورانند و برای همیشه مطیع و فرمانبر شیطان بزرگ و اذنابش با شند.

حجت الاسلام حسینی تاکید کرد: این روزها با صراحت در غرب اعلام می دارند که دیگر خیالشان از کشورهای عربی راحت شده و تنها ایران است که خطر جدی برای اسرائیل است، این اظهارات به معنای این است که سران کفر جهانی ثمرة تفرقه افکنی و فشل شدن امت اسلامی را دیده اند، امّا باید گفت که اگر مسلمانان در جهان به خود نیایند و سران خائن و تفرقه افکن خود را از تخت تفرعنی به زیر نکشند و هر چه زودتر جلو ضرر بیشتر را نگیرند، دچار خسارتی جبران ناپذیر خواهند شد.

امام جمعه ابرکوه اذعان کرد: امروز پدیده تکفیرکه مورد حکومت فاشیت سعودی و اربابان امریکائی و غربیش می باشد، عامل مستقیم نابودی وحدت جهانی امت است است! گویا پیام های قرآن در اعتصام بحبل الله و لبیک به ندای ... ولا تَفَرقّوُا برای غیر مسلمانان است! و گویا بی خبر از اینکه وجود مبارک رسول خدا ( ص ) که این روزها ایام میلاد با سعادتش هست چگونه با ایجاد وحدت و جلوگیری از تفرقه، صفوف مسلمین را به بنیانی مرصوص تبدیل کرد و چگونه از ثمرۀ شیرین وحدت در جهت تحکیم مبانی سیاسی و اجتماعی و دفاعی امّت اسلام بهره گرفت.

وی افزود: ملت مسلمان ایران هرگز به دنبال وحدت مذهبی نیست، بلکه اصل برای ما وحدت سیاسی بین برادران شیعه و سنی است که در جهان اسلام با پرهیز از بزرگ نمائی مفارقات مذهبی به مشترکات دینی بپردازند و با هم در قبال بد خواهان اسلام، واحده باشند.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد