Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام جمعه ابرکوه:

وظیفه مهم مراکز آموزشی، جمع آوری ایده های عملی جهت تحقق اقتصاد مقاومتی است


امام جمعه ابرکوه در جمع کارکنان دانشگاه آزاد این شهرستان گفت: دانشگاه آزاد ایده های مختلف جهت عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی را جمع آوری و در اختیار صاحبان سرمایه قرار دهد.

 

به گزارش سرو ابرکوه، هیات رئیسه و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان در روزهای آغازین سال نو، با حجت الاسلام والمسلمین حسینی امام جمعه ابرکوه دیدار کردند.

در ابتدای این دیدار نوروزی، عباس علوی راد رئیس این دانشگاه، با اشاره به اهم اقدامات انجام شده در سال 94، راه اندازی دفتر کارشناس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، پذیرش دانشجوی دکتری در رشته اقتصاد، برگزاری دو همایش ملی و کسب بیش از 20 درصد درآمد غیر شهریه ای را از مهمترین اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه در سال گذشته بر شمرد.

در ادامه، حجت الاسلام حسینی اظهار کرد: با گذشت بیش از 33 سال از تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سطح کشور، علیرغم تمام فراز و فرودهای که این دانشگاه در کشور و در سطح کلان داشته است، اما حقیقتا دانشگاه آزاد اسلامی ابرکوه یک الگو و یک استثناست و امیدوارم نقش الگویی این دانشگاه در سایر دانشگاه های سطح کشور نیز مورد استفاده قرار گیرد.

امام جمعه ابرکوه در ادامه با تاکید بر گسترش فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه، با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" افزود: با توجه به تجربیات ارزنده این دانشگاه در برگزاری همایش های ملی در حوزه اقتصاد، ضروری به نظر می رسد تا این دانشگاه در سال 95، با برگزاری یک همایش ملی، مولفه های اقتصاد مقاومتی را در سطح شهرستان بررسی و پس از جمع آوری ایده های مختلف، آنها را جهت عملیاتی شدن در اختیار صاحبان سرمایه و دستگاه های اجرایی قرار دهد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان، عدم اطلاع رسانی گسترده فعالیت های این مرکز آموزشی را یک نقیصه برای دانشگاه آزاد ابرکوه دانست و خواستار اطلاع رسانی گسترده تر آن شد.

وی با توجه به موقعیت و پتانسیل شهرستان ابرکوه، ایجاد رشته های کاربردی نظیر کشاورزی و مرمت ابنیه تاریخی را خواستار شد.

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد