Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور:

پاسخ کشتار حجاج ایرانی در منا، دست دادن با اوباما نبود/هر چه سریعتر جواب آل سعود را بدهید


نماینده مردم ابرکوه در مجلس گفت: دست دادن با اوباما، پاسخ کسانی که با لب تشنه در منا جان باختند، نیست. اینها جز ننگ و نفرت چیزی ندارد.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام والمسلمین دخیل عباس زارع زاده نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور، در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح ابرکوه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فاجعه تأسف بار منا اظهار کرد: این فاجعه بسیار سنگین و جانسوز بود مخصوصا برای کشور مقتدر ما که زائران لب تشنه اش را در سرزمین امن الهی اینگونه مورد ظلم قرار دهند.

حجت الاسلام زارع زاده افزود: به عنوان نماینده مردم بزرگوار گلایه خود را به دستگاه دیپلماسی اعلام می کنم که چرا با وجود این اقتدار انقلابی بر این نظام مقدس، که ارث خونین صدها هزار شهید و ایثارگر است، ضعیف عمل می کند. این نحوه برخوردها از دیپلماسی یک نظام انقلابی و مقدر، واقعا دور از شأن است.

نماینده مردم ابرکوه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: چرا باید کار به جایی برسد که فرماندهی کل قوا خودشان مستقیما اولتیماتوم حق را به این رذائل پست و وهابیون نحس اعلام کنند؟ چرا باید ما در مقابل چنین برخوردهایی سست عمل کنیم که حتی برای کشورهای مجاور هم جای تعجب باشد؟

وی بیان کرد: امنیتی که امروز توسط نیروهای مسلح در کشورمان تأمین می شود، نتیجه رعایت قانون در جامعه است. اگر واقعا ملزم شویم قانون را آنچنان که هست در جامعه دقیق اجرا کنیم، جامعه ای معتدل خواهیم داشت و نتیجه این جامعه امنیت و آسایش است، چرا که نعمتی بالاتر از این وجود ندارد.

عضو شورای کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطر نشان کرد: امروز کشورهای اطراف ما علی رغم دارابودن عالی ترین پتانسیل های رشد و توسعه به عنوان کشورهای عقب مانده مطرح هستند و دلیل آن، عدم آرامش و امنیت می باشد، که متأسفانه ترکش های این ناامنی ها، سیستم اقتصادی کشور ما را هم تحت الشعاع قرار داده است.

زارع زاده عنوان کرد: دنیا پذیرفته است که در حال حاضر جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک ابرقدرت مطرح بوده و تآثیر گذار می باشد و امیدواریم در آینده جواب محکم و دندان شکنی به وهابیت که منبع تمام ناآرامی کشور های اسلامی، داعش و کسانی که برای نابودی عزت و کرامت اسلامی، برنامه ریزی می کنند را بدهد.

نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس گفت: اگر امروز اسرائیل نفس می کشد بخاطر وجود وهابیت نحس و حاکمان بسیار کثیف عربستان سعودی است و باید جواب محکمی به این حیوانات انسان نما بدهیم. کسانی که مایه ننگ اسلام و بشریت هستند، کسانی که یک جو شرافت در وجودشان نیست. در جایگاهی که تمام انبیاء الهی با افتخار نماز خواندند و در حرم امنی که حتی پشه امنیت دارد، چنین بی نظارتی به خرج دادن قابل گذشت نیست.

وی متذکر شد: دستگاه دیپلماسی کشور ملاحظه چه کسی و چه چیزی را می کند؟! کشوری که امروز اگر مولای آن اشاره کند، بازمانده های جنگ دیروز و فرزندن دلاور امروز، رشید مردان سپاه پاسداران و کسانی که نامشان لرزه بر بزرگترین قدرت نظامی دنیا می اندازد، تمام نیروهای مقتدر ارتش، نیروی انتظامی آماده به خدمت و جان برکف می توانند مهمترین پاسخ را به دشمنان بدهند؛ پس مسامحه و مصالحه کردن چه معنایی دارد؟ با چه کسی کنار می آیید؟

نماینده بزرگترین حوزه انتخابی کشور ادامه داد: کنار آمدن معنا ندارد، ظلم است به تمام کسانی که مظلومانه در گذشته در سنگرهای بیداد بر زمین افتادند و کسانی که با لب تشنه در منا جان باختند. آیا این ها پاسخ ندارد؟ آیا پاسخ اینها دست دادن با اوباما و زانو زدن در مقابل آنها است؟! آیا اینها ننگ و نفرت نیست؟!

زارع زاده گفت: ما به جرأت در صبحگاه نیروهایمان و در جایگاه قدرتمان به دستگاه دیپلماسی کشور اعلام می کنیم که هر چه سریعتر و محکم تر جواب این بی حرمتی ها را بدهد تا کار به جایی نرسد که کشوری ناچیز و دیکتاتوری همچون بحرین جرأت کند ما را از کشورش اخراج کند.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد