Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه:

پرداخت بیش از 3 میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به کشت زعفران در ابرکوه


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: جهت اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در ابرکوه، بیش از 3میلیارد و 300 میلیون ریال تسهیلات به متقاضیان کشت زعفران پرداخت شده است.

علی فاتحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه در خصوص اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان، اظهار کرد: از آنجا که ابرکوه در سال های اخیر با کاهش شدید بارندگی و کمبود آب روبرو بوده است، تغییر الگوی کشت یکی از راهکارهای کارشناسی شده و اساسی برای جلوگیری از برداشت های بی رویه آب از سفره های زیر زمینی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه، ادامه داد: در این راستا کشت زعفران در شهرستان یکی از راهکارهای مورد نظر است که به دلیل تعداد کم دفعات آبیاری در طول سال، پاسخگوی کاهش نزولات جوی در ابرکوه است.

وب با تأکید بر مشکل کشاورزان شهرستان در خصوص نبود نقدینگی و درآمد کافی جهت کشت گیاهان کم آبخواه، افزود: ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه در این خصوص اقدام به پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان کشت زعفران کرده است.

فاتحی تصریح کرد: به همین منظور با هدف اجرایی کردن طرح های اقتصاد مقاومتی، از سال 92 تا کنون مبلغ سه میلیارد و 315 میلیون ریال تسهیلات به 31 بسیجی پرداخت شده است.

انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد