Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فرمانده انتظامی ابرکوه خبر داد

پلمپ دو واحد بازاریابی اینترنتی غیر قانونی در ابرکوه


فرمانده نیروی انتظامی گفت: دو واحد تجاری بازاریاب که هر دو تحت یک عنوان مشغول فعالیت های غیرقانونی بودند در ابرکوه شناسایی و پلمپ شد.

سرهنگ علیرضا صالحی فرمانده نیروی انتظامی ابرکوه ضمن تایید این خبر در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه اظهار کرد: در پی اخبار و گزارشات واصله مبنی بر فعالیت غیر قانونی بازاریابی های اینترنتی در سطح شهرستان که نگرانی و نارضایتی شهروندان خصوصا خانواده ها را در پی داشت، مراتب در دستور کار پلیس اطلاعات امنیت شهرستان در بخش اماکن عمومی قرار گرفت.

صالحی افزود: پس از انجام کار اطلاعاتی، مشخص شد که دو واحد تجاری با یک عنوان در دو مکان مختلف در سطح شهرستان ابرکوه مشغول فعالیت های غیر قانونی است.

وی اذعان کرد: ماموران انتظامی ابرکوه با هماهنگی مقام قضایی و با حضور نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت به صورت سرزده وارد این دو واحد شده و در حالی که تعدادی از افراد مشغول بازاریابی بودند این مکان مورد بررسی قرار گفت و تعدادی پرونده و مدارک مربوط به فعالیت غیر قانونی کشف شد.

وی در پایان تاکید کرد: مراتب صورتجلسه شده و پس از ارائه به دادستان ابرکوه و دستور از وی، این دو مرکز تا اطلاع ثانوی پلمبپ گردید.

گفتنی است این دو واحد جهت خرید اقلام مردمی و کسب درآمد بیشتر دایر شده بود.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد