Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

در پی پیروزی نوجوانان فوتسال ابرکوه صورت گرفت؛

پیام تبریک هیات فوتبال یزد به اعضاء تیم کویر ابرکوه


هیات فوتبال یزد در پیامی، مقام سومی تیم کویر ابرکوه در مسابقات فوتسال نوجوانان کشور را تبریک گفته و نوشت: ورزشکاران کویر ابرکوه، با قرار گرفتن روی سکوی سوم این رقابتها، شیرینی صعود خود به لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران را دوچندان نمود.

به گزارش سرو ابرکوه، پس از پیروزی غرورآفرین نوجوانان کویر ابرکوه در مسابقات لیگ مناطق فوتسال ایران و قرار گرفتن این تیم بر سکوی سوم، هیات فوتبال یزد، پیام تبریکی به باشگاه کویر و جامعه ورزش شهرستان ابرکوه ارسال کرد.

متن این پیام به این شرح است:

تیم فوتسال نوجوانان کویر ابرکوه کار بزرگ خود را با شکست تیم مقاومت ایلام در دیدار رده بندی مسابقات لیگ مناطق کشور کامل کرد و با قرار گرفتن روی سکوی سوم این رقابتها شیرینی صعود خود به لیگ برتر فوتسال نوجوانان ایران را دوچندان نمود .

شاگردان وحید رجبی طی یک بازی سخت و نفسگیر با نتیجه دو بر یک مقاومت ایلام را از پیش روی برداشتند تا با پنج پیروزی ، یک تساوی و یک شکست و کسب مقام سومی ایران در حضور بیش از هشتاد تیم به کار خود در این رقابت ها پایان دهند.

این موفقیت قابل ستایش را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان باشگاه کویر، مردمان عزیز ابرکوه و اهالی فوتبال و فوتسال استان تبریک و برای همگی سربلندی و سعادت را آرزومندیم.

روابط عمومی هیئت فوتبال استان یزد

انتهای پیام / ک




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد