Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

هشدار امام جمعه ابرکوه به نامزدها و هوادارانشان؛

پیام راهپیمایی 22 بهمن وحدت در جامعه اسلامی است/ نامزدهای انتخاباتی فرصتی برای طمع ورزی دشمنان مهیا نکنند


امام جمعه ابرکوه با هشدار به نامزدها و هواداران آنان گفت: در این دوره نامزدها و هوادارانشان سعی کنند فرصتی برای طمع ورزی دشمن و دخالت آنان در امور داخلی فراهم نکرده و برای نظام و انقلاب هزینه تحمیل نکنند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام و المسلمین سیدابراهیم حسینی امام جمعه شهرستان در خطبه های نماز جمعه امروز(23 بهمن94) این شهر اظهار کرد: دیروز(22 بهمن) ملت ایران اسلامی حماسه دیگری در جهت تحکیم میثاق وفاداری خود به انقلاب ورهبری، به نمایش گذاشت و با حضور چشمگیر خود در مراسم راهپیمائی 22 بهمن خاطره شیرین به ثمرنشستن انقلاب در22 بهمن 57 را زنده وماندگار کرد.

خطیب جمعه ابرکوه تصریح کرد: انقلابی که به فرموده امام راحل(ره)هدفش صدور به تمامی جهان است، شرق وغرب عالم را متوجه خود ساخته و با پشتوانه نصرت الهی، درابعاد مختلف موج آفرین شده و وعده امام (ره) را متجلی کرد.

حسینی  افزود: بزرگترین هنر امام (ره) به عنوان بنیانگذار و رهبر انقلاب این بود که با توکل، ایمان عمیق به خدا، نصرت الهی و شجاعت خاص خود، بزرگترین قدرت جهنمی را درمنطقه ساقط کرد و خط بطلان بر تئوری شوم «دین افیون ملتها است» کشید و ثابت کرد که دین ناجی و حامی حقوق ملت های مظلوم است.

وی ضمن قدر دانی از حضور حماسی ملت در راهپیمایی روز گذشته گفت: شما دراین راهپیمائی نشا ن دادید که کار دست خودتان است، یعنی حرف اصلی و جواب دشمنان را ملت می دهد.
در انتخابات حضور حداکثری و با بصیرت لازم است/ نامزدهای انتخاباتی فرصتی برای طمع ورزی دشمنان مهیا نکنند

حجت الاسلام حسینی با اشاره به شرایط مهم انتخابات پیش رو بیان کرد: درشرایطی که چشم بدخواهان این  ملت به انتخابات اسفند ماه دوخته شده است تا نتیجه تلاش خود را در دو قطبی کردن مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری ببینند، ملت بصیر و هوشیار ما اولاً به لطف خدا با حضور حداکثری خود برگ برنده را دردست می گیرند و ثانیاً منتخبینی متبحر وکاردان و ولائی را به مجلس می فرستند.

امام جمعه ابرکوه افزود: ازدیدگاه ما فقط  حضور حداکثری ملاک نیست بلکه این حضور باید بصیرانه باشد؛ زیرا تجربه سال 88 حضور چشمگیر را نشان داد  اما وقتی فتنه جویان نتیجه انتخابات را نپذیرفتند چه چیزی عاید مردم و نظام شد؟

وی به نامزدها و هواداران توصیه کرد: در این دوره نامزدها و هوادارانشان سعی کنند فرصتی برای طمع ورزی دشمن وایجاد مزاحمت و دخالت آنان، در امور داخلی مردم فراهم نشود و برای نظام وانقلاب هزینه تحمیل نکنند.

پیام راهپیمایی عظیم 22 بهمن: خط کشی جناحی در جامعه اسلامی ممنوع است

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود پیام راهپیمائی عظیم 22 یهمن را وحدت بین تمامی احزاب و جناح ها عنوان کرده و افزود: همه جناح ها و سیاسیون باید همچنان بار انقلاب را به دوش کشند و وامدار آن باشند و دراعتلای نظام وسلامت انقلاب وحدت رویه داشته باشند.

وی افزود: تلاش برای وارد کردن چپی یا راستی خلاف پیام 22 بهمن است، مردم درانتخابات خود به این سوژه های بی خود سیاسی که دربردارنده منافع گروهی خاص است توجه نکنند بلکه نماینده ای متدین، وطن دوست، دشمن شناس، شجاع، با لیاقت و تابع فرامین رهبری را برگزینند؛ و به چپی، راستی ویا مستقل بودن توجه نکنند؛ شما ببینید چه کسی انقلابی و درخط امام و رهبری است!

وی با تاکید بر اینکه پیام وحدت آفرین راهپیمایی 22 بهمن متوجه نامزدها نیز می باشد افزود: نامزدهای محترم دربین خودشان ایجاد وفاق کنند تا آراء متفرق نشود، اگر بعضی درکشور برای کسب قدرت و رسیدن به کرسی زورآزمائی و ایجاد تشنج درونی و دوگانگی بین ملت که همه جلب رضایت بیگانه و اردوگاه استکبار است، به میدان آمده اند؛ خود را مشغول الذّمه امام، شهدا، ملت و رهبری بدانند و عرصه را تنگ نکنند.

انتشار کتب ضاله نشان دهنده نفوذ فرهنگی دشمن است

حسینی در ادامه به 25 بهمن سالروز صدور حکم تاریخی حضرت امام(ره) مبنی بر ارتداد سلمان رشدی، نویسنده خائن کتاب آیات شیطانی است اشاره کرد و افزود: این کتاب کثیف ومنحرف، نتیجه نفوذ فرهنگی دشمن است؛ وقتی دشمن در عرصه فرهنگی ملت های مسلمان وارد شد، کینه توزانه ضربه عمیق فرهنگی واعتقادی می زند.

وی تاکید کرد: کتب ضاله بنا به فرموده امام(ره) که فرمود انتشار این کتب گویای این واقعیت است که یک نویسنده مزدور با قلم زهرآگینش احساسات بیش از یک میلیارد مسلمان را جریحه دار می کند و غرب آن را عین دمکراسی وتمدن می داند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری(مدظله) جاهلیت مدرن است.

امام جمعه ابرکوه در پایان ضمن گرامیداشت پنجم جمادی الاول سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س)؛ این روز را به همه پرستاران تبریک گفت.

انتهای پیام / ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد