Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

بازهم انتقاد شدید امام‌جمعه ابرکوه از بی‌توجهی مسئولان استان یزد؛

چرا مسئولان استان یزد خود را به ناشنوایی زده‌اند/ گرانی؛ کمر ملت را شکست


امام‌جمعه ابرکوه ضمن گلایه از بی‌توجهی مسئولان استان به درخواست‌های مردم ابرکوه، گفت : رفع مشکل کاهش روزبه‌روز ارزش پول ملی و افزایش دلار آمریکا، چیزی نیست که کارشناسان و تیم اقتصادی دولت نتواند با آن مقابله کنند.

به گزارش سرو ابرکوه؛ ظهر امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مراسم بیست و نهمین سالگرد رحلت حضرت امام (ره)، اظهار کرد : ایشان با بصیرت دهی و آگاهی بخشی همیشگی خود نقشه دشمن را در مقطع فعلی بر سه محور فشار اقتصادی، عملی و روانی و باهدف سیطره بر کشور بیان کردند و ملت باید دسیسه‌های دشمن را بداند، تا ناخودآگاه در زمین دشمن بازی نکند.

راهپیمایی‌های روز قدس بر اسطوره شکست‌ناپذیری اسرائیل خط بطلان کشیده است
حجت‌الاسلام حسینی، ضمن تشکر از حضور مردم انقلابی شهرستان در راهپیمایی قدس گفت : شما عزیزان امروز سنگ تمام گذاشتید و پیام ضرورت مقاومت در برابر رژیم اشغالگر قدس را به گوش جهانیان رساندید.

وی بیان کرد : ملت مبارز فلسطین امروز به این نتیجه رسیده که سازش با یهود عنود اسرائیلی، نه‌تنها راه‌حل آزادی فلسطین نیست بلکه راهکار تقویت جبهه دشمن است و تنها راه به‌زانو درآوردن اسرائیل، مقاومت و مبارزه است.

حسینی با تأکید بر اینکه حمایت نکردن کشورها از دسیسه انتقال سفارت آمریکا به قدس، نشانه شکست سیاسی آمریکای ترامپ است، افزود : راهپیمایی‌های روز جهانی قدس بر اسطوره شکست‌ناپذیری اسرائیل خط بطلان کشیده و باعث ایجاد ترس در صهیونیست‌ها شده است.

خطیب جمعه ابرکوه، عنوان کرد : در مقابل قدرت الهی حزب‌الله توانست قدرت اسرائیل را که سست‌تر از لانه عنکبوتی است، تهدید به نابودی کند. تجربه نشان داده است اسرائیل فقط بلوف سیاسی و مبالغه در قدرت نظامی می‌زند و به‌شدت ضعیف و ارتشش روزبه‌روز مضمحل‌تر می‌شود.

حسینی اذعان کرد : حمایت ملت ایران از حزب اله لبنان و نهضت مقاومت فلسطین، چیزی جز عمل به فرامین حضرت امام (ره) و اقتدار بخشیدن به جهان اسلام نیست و اگر فردی در این حمایت حرف و امّا دارد، اساساً مقابل اصل انقلاب و آرمان‌های امام است.

وی تصریح کرد : ما با صراحت اعلام می‌کنیم اولاً حمایت از جبهه مقاومت قدس و دیگر کشورهای جهان اسلام، حمایت از آرمان‌های امام، شهدا و رهبری است و ملت ما قویاً خواستار این حمایت است، ثانیاً مبارزه با غده سرطانی اسرائیل، وظیفه شرعی، عقلی و عُرفی همه ما است و ما تا نابودی اسرائیل از پای نخواهیم نشست.

دولتمردان در جنگ اقتصادی آب به آسیاب دشمن نریزند/ گرانی؛ کمر ملت را شکست
حسینی ضمن یادآوری سالروز خاطره عزل بنی‌صدر بی‌لیاقت از ریاست جمهوری و فرار این عنصر خائن با شمایل زنانه از کشور، گفت : دشمن این روزها با صراحت حرف از شکست دادن و به‌زانو درآوردن ملت ایران می‌زند، تا با فشار اقتصادی و روانی، ملت را از آینده ناامید و از گذشته پشیمان کند، لذا از مسئولان و دولتمردان می‌خواهیم در جنگ اقتصادی آب به آسیاب دشمن نریزند.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه کاهش روزبه‌روز ارزش پول ملی و افزایش دلار آمریکا، چیزی نیست که کارشناسان و تیم اقتصادی دولت نتواند با آن مقابله کنند و جلو گرانی را بگیرند، افزود : اگر منافع شما در گران شدن دلار و ایجاد تورم است به فکر این هم باشید که کمر ملّت در زیر بار گرانی شکسته است!

امام‌جمعه ابرکوه، مطرح کرد : این ملت خوب، وفادار و ولایی چه گناهی کردند که باید شب بخوابند و صبح قیمت وسایل و مایحتاج خود را سه برابر ببینند؟ چرا در برخورد با مفسدان اقتصادی مسامحه‌کاری می‌شود؟! چرا باید کار به اعتصاب رانندگان و سوءاستفاده عده‌ای که عقده‌های کپک‌زده از انقلاب و نظام‌دارند، بکشد و بعد فکر درمان کنید؟ چرا به فکر پیشگیری نیستید؟

انتقاد شدید امام‌جمعه ابرکوه از بی‌توجهی مسئولان استانی به ابرکوه
وی، در بخش پایانی خطبه‌های نماز با انتقاد و گلایه شدید از مسئولان استانی گفت : چرا باید برای رفع مشکلات شهرستان این‌قدر التماس کنیم و آخر هم کاری از پیش نمی‌رود. تأخیر در کار اصلاح ورودی ابرکوه و باند دوم کمربندی برای ما قابل‌تحمل نیست.

حسینی یادآور شد : چرا فرماندهی انتظامی استان راجع به ایست بازرسی در ورودی شهر از استان فارس، که روزانه ده‌ها تردد قاچاق و فساد، صورت می‌گیرد فریادها و خواهش‌های چهارساله ما را نمی‌شنود و اجرایی نمی‌کند؟! مگر جلوگیری از ورود قاچاق و خلاف به استان و ناحیه مرکزی کشور به ضرر شما است؟!

وی تأکید کرد : مگر انتقال ایستگاه پلیس‌راه از محل فعلی به سر راه جرقوئیه که سال‌ها است مسئولین مربوطه پیگیر آن هستند، چه ضرری به استان و کشور دارد که خود را به ناشنوایی می‌زنید.

امام‌جمعه ابرکوه گفت : چند سال است پیاپی درخواست کتبی و شفاهی صورت می‌گیرد اما کسی عملاً شنوا نیست.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد