Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

امام‌جمعه ابرکوه در خطبه‌های نماز عید فطر:

چرا مسئولین قدرت مهار نرخ‌های حبابی دلار و اجناس را ندارند/ هدف ترامپ از خارج شدن برجام، طراحی فتنه جدید است


امام‌جمعه ابرکوه گفت : چرا رئیس بانک مرکزی، سیاست‌گذاران و تیم اقتصادی دولت، قدرت مهار نرخ دلار را ندارند تا ساعت‌به‌ساعت شاهد رُشد کاذب نرخ‌های حبابی اجناس و مایحتاج مردم نباشیم.

به گزارش سرو ابرکوه، صبح امروز حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم حسینی امام‌جمعه ابرکوه، در خطبه‌های نماز عید فطر ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مؤمنین اظهار کرد : در این ماه ضیافت الله روزه‌داران نسبت به محرومین و گرسنگان ابراز همدردی کردند و به صورتی محسوس و ملموس به رنج گرسنگان پی بردند و با پرداخت زکات فطره به درمان درد فقرا پرداختند.

متولیان اقتصادی از گذشته تاکنون مردم را به سمت اشرافی‌گری سوق دادند
حجت‌الاسلام حسینی، با اشاره به اینکه به‌کارگیری آموزه‌های دینی و مبانی نظری، عملی و اقتصاد اسلامی در جامعه؛ راهی برای کنترل و مهار مشکلات معیشتی و غول وحشت‌زای تورم و گرانی است، گفت : اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی همان مبانی عملی اقتصاد اسلامی است.

حسینی افزود : متأسفانه طی دهه‌های گذشته متولیان و سیاست‌گذاران امور اقتصادی کشور نه‌تنها از این موضوع مغفول مانده‌اند، بلکه نظام اقتصادی کشور را به سمت سرمایه‌داری سوق داده‌اند، چنانچه ملت را نیز به‌سوی پول‌پرستی، رفاه‌طلبی، اشرافیت گرایی، ولنگاری فرهنگی و اقتصادی کشاندند.

امام‌جمعه ابرکوه خاطرنشان کرد : در حال حاضر جلوگیری از این رویه غلط دشوار شده است و مهار هجوم سیل‌آسا و ویرانگر تهاجم اقتصادی بدخواهان به‌دشواری صورت می‌گیرد.

چرا مسئولین مربوطه قدرت مهار نرخ‌های حبابی دلار و اجناس را ندارند
وی تصریح کرد : چرا رئیس بانک مرکزی، سیاست‌گذاران و تیم اقتصادی دولت، قدرت مهار نرخ دلار را ندارند تا ساعت‌به‌ساعت شاهد رُشد کاذب نرخ‌های حبابی اجناس و مایحتاج مردم در کشور نباشیم. کاری نکنید تدبیر دولت تدبیر، مخدوش شود و امید مردم در دولت امید آسیب ببیند و دشمن کینه‌توز و پیاده‌نظام‌های حقیرش در کشور جرأت بیرون آمدن از لاک خود را پیدا کنند.

حسینی یادآور شد : راضی نشوید بی‌بضاعتان از سختی معاش رنج ببرند. حالا نباید مثل گذشته‌ها، یک گروه آن بالاها بنشینند و تفریح کنند و پاهایشان را روی‌هم بیندازند و به مبل‌های گران‌قیمت لَم بدهند و به این جمعیت‌های زحمت‌کش بخندند!

ترامپ به دنبال طراحی فتنه جدید در سال 97 است/ بیرون رفتن ترامپ از برجام حساب‌شده است
وی با اشاره به جریان بین‌المللی جهان اسلام، بیان کرد : نظام جمهوری اسلامی امروز در شرایط بسیار حساس در مواجهه با چالش‌های ناشی از دسیسه‌های دشمن قرارگرفته است. مثلث شوم عبری، عربی، غربی که در فتنه سال‌های گذشته تیرشان به سنگ خورد، برای سال جاری دسیسه‌چینی می‌کنند.

حسینی تأکید کرد : بیرون رفتن ترامپ از برجام حساب‌شده است و همسویی عملی غرب در آینده نزدیک با او، برای ملت و رهبر ما روشن است، که همه و همه باهدف واردکردن فشار اقتصادی بر شانه ملت و عرصه تنگ کردن بر نظام چالش طراحی‌شده است. مردم به هوش باشند و دولت نیز دست سیاه دسیسه سازمان سیا را به ملت نشان دهد و جهت رفع تورم و گرانی فکری بردارد.

این مقام مسئول، به‌کارگیری تجربیات مقام معظم رهبری را راهی مطمئن برای خارج شدن از وضعیت نگران‌کننده کنونی کشور عنوان کرد، تا همچون گذشته نقطه امید و پیشرفت را دنبال کنیم.

دولتمردان می‌دانند گره زدن اقتصاد کشور به برجام خطا است
وی با اشاره به جنایت‌های امریکای ترامپ که هرگز به تعهدات خود در برابر دیگر دولت‌ها در خصوص برنامه‌های هسته‌ای و ... عمل نکرد، بلکه بر مشکلات و تحریم‌های آنها اضافه کرد، گفت : یقیناً برای ملت ایران هم به چیزی کمتر از نابودی ایران و نظام اسلامی راضی نمی‌شود. اما ملت ما با تبعیت از فرامین رهبر بصیر و الهی خود به این نتیجه رسیدند که تنها ایستادگی و مقاومت اصولی است که موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

حسینی اذعان کرد : مسئولین و دولتمردان هم همگام با ملت و رهبری به این نتیجه رسیده‌اند که گره زدن زلف اقتصاد به برجام و رفتار دشمان خطا است و به فرموده رهبری نباید مسائل کشورمان را به امری که از اختیار ما خارج است گره بزنیم.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (1 Vote)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد