Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

با حضور عضو منتخب سازمان جهانی خوار و بار برگزار می شود؛

چهارمین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک در دانشگاه آزاد ابرکوه


پنج شنبه هفته جاری چهارمین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک، با حضور پروفسور علوی پناه عضو منتخب سازمان جهانی خوار و بار (FAO) برگزار می شود.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدرضا بازافکن معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد واحد ابرکوه در این خصوص اظهار داشت: دبیرخانه چهارمین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک در بهمن ماه 93 تشکیل و تا تاریخ 3/2/94 بیش از 110 عنوان مقاله دریافت شد که از این تعداد 30 عنوان مقاله جهت ارائه و 25 عنوان مقاله جهت چاپ در مجموع مقالات پذیرفته گردید.


بازافکن افزود: این همایش با همکاری دانشگاه تهران و سایر مؤسسات آموزش عالی و با حضور محققین و اساتید از سراسر کشور و مسئولین استانی روز پنج شنبه 17 اردیبهشت 94 برگزار خواهد شد.


بازافکن دبیر اجرایی همایش گفت: سخنران ویژه همایش پروفسور سید کاظم علوی پناه استاد دانشگاه تهران و عضو منتخب سازمان جهانی خوار و بار (FAO) سازمان ملل می باشد.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد خاطر نشان کرد: اولین, دومین و سومین همایش ملی توسعه پایدار در مناطق خشک و نیمه خشک به ترتیب در سال های 91، 92 و 93  در واحد ابرکوه با موفقیت برگزار گردیده است.

 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد