Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رابط کانون های مساجد ابرکوه:

کارکرد آموزشی، یکی از اصلی ترین کارکردهای هر مسجد است


رابط کانون های مساجد اداره ارشاد گفت: آموزش در ذات خود ابزاری است که انسان‌ها با آن به زندگی حرفه‌ای خویش شکل می‌دهند و یکی از اصلی‌ترین کارکردهای هر مسجدی کارکرد آموزشی است.

به گزارش سرو ابرکوه، محمدرضا فلاح زاده رابط کانون های مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اظهار داشت: در تابستان سال جاری بیش از 150 کلاس در زمینه های مختلف قرآنی، احکام، آموزشی، کودکان، فرهنگی هنری، ورزشی و فنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد ابرکوه برگزاری می شود.
فلاح زاده افزود: کانون های فرهنگی هنری با برگزاری این کلاس ها در پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان شهر و روستاها و غنی سازی اوقات فراغت سهم بسزایی داشته و می توانند نقطه اتصال دیگر مسائل دنیوی با مسائل دینی باشند.

رابط کانون های مساجد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: آموزش در ذات خود ابزاری است که انسان‌ها با آن به زندگی حرفه‌ای خویش شکل و صورت می‌دهند. آموزش یعنی کسب خرد لازم برای زندگی بهتر و ارج نهادن به آن و یکی از اصلی‌ترین کارکردهای هر مسجدی کارکرد آموزشی است.
وی خاطر نشان کرد: مساجد بهترین مکان برای برگزاری کلاس های آموزشی می باشد؛ چرا که جوانان ضمن حضور در کلاس ها، در مراسم نماز جماعت و دیگر برنامه های معنوی مساجد نیز شرکت می کنند.
 




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد