Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

طی پیامی؛

کاندیدای بزرگترین حوزه انتخابیه کشور پیروزی صباغیان را تبریک گفت


کاندیدای بزرگترین حوزه انتخابیه کشور، طی پیامی پیروزی صباغیان در دهمین دوره انتخابات مجلس را تبریک گفت.

به گزارش سرو ابرکوه، غلامرضا کارگریان مروستی یکی از کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، طی پیامی پیروزی محمد رضا صباغیان در این دوره انتخابات را به عنوان نماینده مردم حوزه ابرکوه، مهریز، بافق، بهاباد و خاتم در مجلس تبریک و برای ایشان آرزوی موفقیت کرد.


متن کامل پیام بدین شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُل رَّبِّ اَدْخِلْنِي مُدْخَلَ صِدْقٍ وَ اَخْرِجْنِي مُخْرَجَ صِدْقٍ وَ اجْعَل لِّي مِن لَّدُنكَ سُلْطَانًا نَّصِيرًا

"سوره مبارکه اسراء، آیه شریفه 80"


حال که پس از یک دوره تلاش چند ماهه،  به پایان این رقابت دوستانه رسیدیم؛ بر خود لازم می‌دانم از تمام تلاش‌های مخلصانه ی همه عزیزان در عرصه ی انتخابات، که قطعا در جهت اهداف عالیه ی نظام و اسلام عزیز می‌باشد، و همراهی و همدلی مردم شریف پنج شهرستان کمال تشکر را داشته و قدردانی نمایم.


جناب آقای صباغیان عزیز، فرهنگی فرهیخته حال که مورد تایید هزاران شهروند در این حوزه ی محروم قرار گرفته اید، تقارن این تایید بزرگ را با هفته ی معلم و روز کارگر به فال نیک گرفته و از آنجا که شما فرهنگی دلسوخته نماینده ی کارگران زحمتکش نیز هستید، علاوه بر روز معلم و کارگر، این موفقیت بزرگ را نیز به حضرتعالی تبریک گفته و امیدوارم  همچون گذشته خود را در محضر الهی و منظر قضاوت مردم ببینید و مصداق آیه ی شریفه ی فوق برای ورود و خروج در هر امری با صداقت و استعانت از درگاه الهی گام بردارید.


همچنین از سایر رقبا به ویژه آزاده ی سرافراز، جناب آقای دکتر بابایی، تشکر کرده و آرزوی موفقیت ایشان را در سنگر خدمت به میهن دارم. اگر در این دوره ی رقابت، کوچکترین آزردگی خاطر برای سایر رقبای رفیق و هواداران فهیمشان از طرف اینجانب و یا اعضای ستاد ایجاد شده باشد، از همگی صمیمانه عذرخواهی نموده و طلب بخشش می‌نمایم. از آنجا که رمز پیشرفت در هر منطقه یکدلی و تشریک مساعی است، از تمام عزیزان خواهشمندم با کنار گذاشتن سلیقه‌های انتخاباتی، حول محور وحدت در کنار نماینده ی منتخب قرار گیریم تا زمینه برای کوشش و بهبود شرایط فراهم گردد.


همچنین آرزوی توفیقات روزافزون در پناه حضرت حق و سایه ی توجهات حضرت ولی عصر(عج) و رهنمودهای مقام عظمای ولایت برای نماینده ی منتخب نموده، امیدوارم همواره سربلند و پیروز باشید.


در پایان از زحمات چهارساله ی حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر دخیل عباس زارعزاده، کمال سپاسگزاری را دارم.


و من الله توفیق

غلامرضا کارگریان مروستی

1395/2/11


انتهای پیام/ ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.

شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد