Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا


کتاب پرتویی از حسابداری مالی (حسابداری میانه 2) از نویسنده ابرکوهی منتشر شد


با هدف درک مفاهیم حسابداری، کتاب پرتویی از حسابداری مالی (حسابداری میانه 2) از نویسنده ابرکوهی به چاپ رسید.

به گزارش سرو ابرکوه؛ کتاب پرتویی از حسابداری مالی (حسابداری میانه 2) به قلم محمد سالاری نویسنده ابرقویی به چاپ رسید.

نویسنده در خصوص انگیزه خود از تألیف این کتاب اظهار کرد : با توجه به عدم ارتباط مناسب میان دانشجویان و آثار و کتب حسابداری که دلیل عمده آن جدایی اهداف طرفین است، انگیزه‌ای برای چاپ کتاب فوق شد.

سالاری مدرس رشته حسابداری گفت : هدف از تدوین این کتاب سهولت درک و برقراری ارتباط معنادار در مفاهیم حسابداری است و مطالب آن به‌صورت گام‌به‌گام همراه با تجزیه‌وتحلیل همراه با مثال‌های کاربردی با سادگی بیان‌شده است.

وی، در کلام آخر این کتاب خطاب به جامعه هدف اساتید، دانشجویان رشته‌های حسابداری و مدیریت و مدیران شرکت‌های سهامی، خاطرنشان می‌کند : نباید علم را هم‌ردیف ثروت قرار دهیم، هرچند متأسفانه پیشرفت‌های علمی ظاهری در دنیای امروز با ثروت پیوند خورده است اما پیشرفت‌های علمی واقعی درگرو ثروت نبوده، نیست و نخواهد بود. لذا باانگیزه باز کردن گره از علوم مختلف به جستجوی علم واقعی باشیم.

کتاب تناسب استراتژی، ساختار سازمانی و سطح عملکرد در شرکت‌های خانوادگی و مقالاتی با عنوان رابطه بين محافظه‌کاری و کمتر قیمت‌گذاری عرضه‌های عمومي اوليه، بررسي رابطه بين تناسب استراتژي و ساختار سازماني با عملکرد در شرکت‌های خانوادگي، مدیریت کیفیت جامع در ارزیابی و عملکرد بانک‌ها با رویکرد فازی، بررسی تأثیر کیفیت حسابرسی بر رابطه میان کیفیت سود و هزینه سرمایه، ارزیابی عملکرد مالی و رتبه‌بندی شرکت‌های تولیدی پذیرفته‌شده در صنعت فلزات بورس اوراق بهادار تهران، بررسی تأثیر عوامل مالی درونی شرکت‌ها بر تصمیمات مرتبط با اهرم مالی، بررسی محتوای برنامه آموزشی حسابداری از منظر دانشجویان این رشته و کارفرمایان، از دیگر آثاری است که بانام این نویسنده ثبت‌شده است.

انتهای پیام/ف




Your Rating
Average (22 Votes)
The average rating is 4.863636363636363 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد