Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

رئیس کمیته امداد ابرکوه مطرح کرد

کمک 13 و نیم میلیارد ریالی مردم ابرکوه به نیازمندان/ هر یتیم به طور میانگین 16 حامی دارد


رئیس کمیته امداد ابرکوه ضمن اعلام رشد 10 درصدی کمک های مردمی به نیازمندان گفت: در 7 ماهه اول امسال 13 میلیارد و 546 میلیون ریال برای کمک به نیازمندان جمع آوری شده است.

سید جلال حسینی رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان در گفتگو با خبرنگار سرو ابرکوه، در رابطه با اهمیت جمع آوری کمک های مردمی برای بهبود زندگی نیازمندان اظهار کرد: در حال حاضر نیازمندان شهرستان بیشتر در بخش ساختمان و مسکن، تهیه جهیزیه و مخارج درمانی نیاز به حمایت دارند؛ لذا از مردم نیکوکار شهرستان تقاضا می شود تا کمک های خیرخواهانه خود را در زمینه های مذکور از نیازمندان دریغ نکنند.

حسینی ادامه داد: در حال حاضر تعداد 3 هزار نفر در قالب هزارو 400 خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان بوده و از خدمات آن بهره مند می شوند که 50 درصد از این جمعیت در بخش مرکزی و 50 درصد نیز در بخش بهمن سکونت دارند.

وی تصریح کرد: از جمعیت مذکور تعداد هزار و 100 خانوار مستمری بگیر بوده و از کلیه خدمات کمیته امداد بهره مند می شوند و تعداد 300 خانوار باقیمانده فقط از برخی خدمات یا چند مورد از آنها استفاده می کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ابرکوه، گفت: در شهرستان هزار و 600 حامی وجود دارد که از 100 یتیم تحت پوشش کمیته امداد حمایت می کنند؛ یعنی به طور میانگین هر یتیم 16 حامی دارد.

حسینی خاطرنشان کرد: خدمات مجمموعه کمیته امداد به نیازمندان عبارت است از بهداشتی و درمانی، خرید جهیزیه، مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزشی، ابن سبیل، خدمات موردی و ...

وی اذعان کرد: مردم شهرستان از طریق صدقه، زکات، شرکت در طرح های شفاء، محسنین، رضوان، اکرام ایتام، کمک به بیماران و ... از نیازمندان حمایت می کنند؛ ضمن اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی مردم در طرح اکرام ایتام در سال جاری به سقف دو میلیارد و 240 میلیون ریال رسید.

این مقام مسئول تأکید کرد: مشارکت های مردمی در حمایت از نیازمندان  در 7 ماهه گذشته سال جاری نسبت به همین مدت در سال گذشته، 10 درصد افزایش یافته که مجموع آن 13 میلیارد و 546 میلیون ریال می باشد.
انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (2 Votes)
The average rating is 5.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد