Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه:

کمک بلاعوض به منازل روستایی ابرکوه 100 درصد افزایش یافت


مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: با پیگیری مسئولان استان یزد و شهرستان برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی هفت میلیارد ریال کمک بلاعوض اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش دارد.

به گزارش سروابرکوه به نقل از یزدرسا، مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه گفت: با پیگیری مسئولان استان یزد و شهرستان در سال 1397 برای تکمیل واحدهای مسکونی نیمه تمام روستایی هفت میلیارد ریال کمک بلاعوض اختصاص یافت که این مبلغ نسبت به سال قبل 100 درصد افزایش دارد.

حمیدرضا چاکرالحسینی در حاشیه دیدار با جمعی از اهالی روستای بداف افزود: تاکنون از این مبلغ چهار میلیارد ریال به 80 نفر پرداخت شد. وی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون افزون بر 9 میلیارد ریال تسهیلات ساخت مسکن ، تعمیر و بازسازی به 34 نفر از متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر بنیاد مسکن ابرکوه خاطرنشان کرد: 15 واحد مسکونی هریک در زمینی به مساخت 250 مترمربع و با زیربنای 140مترمربع توسط این نهاد در شهر مهردشت به جوانان فاقد مسکن تحویل شد.

چاکرالحسینی در خصوص بازپرداخت وام ها گفت: مدت زمان بازپرداخت وام را 15 سال است که تا پایان امسال این مبلغ به 15میلیارد ریال افزایش خواهد یافت و به 60 نفر متقاضی دیگر پرداخت می شود. 

وی خاطرنشان کرد: در سال جاری 6.2 هکتار زمین برای توسعه و ساخت مسکن در روستای هارونی بخش بهمن ابرکوه تملک شد. وی پاسخ به 200 فقره استعلام صدور پروانه روستایی ، تغییر کاربری 15 فقره زمین های روستایی ، تهیه و بازنگری طرح های هادی روستایی را از دیگر اقدامات این نهاد بیان کرد.

انتهای پیام/




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد