Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

فعال سیاسی استان:

گره زدن تمام مشکلات کشور به تحریم، منصفانه نیست/ ضرورت برگزاری برخی «جشن»ها زیر سوال است


فعال سیاسی استان با اشاره به سخنان یکی از مسئولین در گره زدن آب خوردن مردم به مذاکرات هسته ای تاکید کرد: این ارزیابی علمی و منصفانه نبود و به نفع رقیب مذاکراتی ما تمام شد.

به گزارش سرو ابرکوه، فعال  سیاسی استان در گفتگو با عصر سیاست با اشاره به وضعیت کنونی اقتصاد کشور اظهار داشت: علیرغم گزارشاتی که از خروج از رکود حکایت دارد ولی واقعیت این است که هنوز کشور دچار رکود نسبی است که نمونه بارز آن رکود در بازار مسکن است که این رکود باعث شده است بخشی های مختلف مربوط با این صنعت نیز دچار رکود شود.

غلامحسین دشتی با اشاره به سخنان یکی از مسئولین در گره زدن آب خوردن مردم به مذاکرات هسته ای تاکید کرد: این ارزیابی علمی و منصفانه نبود و به نفع رقیب مذاکراتی ما تمام شد.

کارشناس مسائل سیاسی استان تصریح کرد: تجربیات گذشته نشان می دهد که اگر در فضای تحریم از ظرفیت های فکری و درونی کشور به خوبی استفاده شود این امکان وجود دارد که اثر مخرب تحریم ها را به حد اقل برسانیم.

وی با اشاره به پیشرفت قابل ملاحظه در بسیاری از حوزه ها در شرایط تحریم گفت: ما در حوزه هایی نظیر انرژی هسته ای، فناوری نانو، هوا فضا و ...پیشرفت خیره کننده ای داشته ایم که کارشناسان غربی را به تحسین ملت ایران وادار کرده است و باید از این حوزه ها درس گرفت زیرا امکان پیشرفت در دیگر حوزه ها نیز با اراده و فرهنگ عاشورایی وجود دارد.

دشتی در خصوص برگزاری جشن حماسه حضور در سراسر کشور به مناسبت ریاست جمهوری دکتر روحانی تاکید کرد: برگزاری این جشن ها اگر در راستای وحدت ملی، پیشرفت کشور و پاسخ گویی به نیازها و مطالبات مردمی باشد می تواند مثمره ثمر باشد اما اگر با هدف بهره برداری جناحی و حزبی صورت بگیرد که در آن عده ای با برگزاری این گونه جشن ها سعی برآوردن اهداف شخص و جناحی باشند نمی تواند کار عاقلانه و صحیحی باشد و خواهد توانست دردی از مشکلات کشور را دوا کند و صرفا نمایش و هیاهوی سیاسی است.

فعال سیاسی استان افزود: این پرسش اساسی مطرح می شود که این قبیل جشن ها چه مشکلی از مشکلات نظام و مردم را حل می کند؟ برگزاری این گونه جشن ها و پیامد و هزینه هایی که برای جامعه و دولت به وجود می آورد باید مورد قضاوت قرار گیرد زیرا در شرایط ویژه ای قرار داریم که باید مطالبات انباشته شده و ظرفیت های سرشار درونی کشور و مردم مورد پیگیری قرار گیرد.باید در برگزاری جشن ها احتیاط بیشتری کرد.




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد