Skip to Content

نمایش محتوا نمایش محتوا

خطیب جمعه بخش بهمن مطرح کرد

گشایش مشکلات به دست آمریکا، نتیجه محاسبات غلط سیاسیون/کودتای 28 مرداد درس عبرتی برای دولت و مجلس


امام جمعه بخش بهمن در خطبه های نماز جمعه گفت: برخی سیاسیون به علت اشتباه محاسباتی و تصور غلط سعادت ملت ایران را در دست آمریکا می بینند.

به گزارش سرو ابرکوه، حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن ضمن اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در دیدار با وزير، معاونان و مديران وزارت اطلاعات، گفت: استکبار ستیزی و کنار نیامدن امام خمینی(ره) با آمریکا قابل تساهل، مسامحه و بی توجهی نیست بلکه اين تذكر در اوضاع سياسي كنوني كشور از اهميت ویژه ای برخوردار است.

علیزاده تصریح کرد: امروزه جریان های سياسي مختلفي به دنبال برقراری ارتباط با آمریکا هستند؛ در صورتی که اگر  به فضاي سياسي كشور و رفتار برخي از سياسيون دقت كنيم، متوجه مي‏شويم كه آنان به‏واسطه اشتباهات محاسباتي، تصور غلطي دارند و خيال مي‏كنند كه كليد حل مشكلات كشور و راه سعادت ملت ایران در گرو مذاکره با آمریکا است.

وی افزود: عدم توجه به ظرفيت‏هاي داخلي كشور، خسته شدن افراد مذکور از ايستادگي و مقاومت و تصور غلط آن‏ها مبني بر خستگی مردم، اعتماد باطل به شيطان بزرگ  باعث چنين تصورات خامي شده است. اين در حالي است كه ملت ايران نه تنها خسته نشده است بلكه از هر نوع ذلت‏پذيري و كرنش در برابر آمريكا اِبا دارد و از چنين سياسيون و سياستي نيز نفرت دارند.


خطیب جمعه بخش بهمن خاطرنشان کرد: مبارزه با فساد، يك حركت و رفتار علوي و خواسته مردم و رهبری است، لذا مسئولان مبارزه با فساد بايد در رابطه با فیش های حقوقی نامتعارف برخوردی قاطع داشته و 4 دستور رهبر انقلاب در این رابطه را (دريافت ها حرام و خلاف شرع است، افراد برکنار شوند، اموال به بيت‏المال برگردد و بکارگیری نکردن افراد در پست های دیگر) در کنار هم اجرا کنند.

حجت السلام علیزاده با اشاره به در پیش بودن روز مقاومت اسلامی، اذعان کرد: پیام جنگ 33 روزه برای جهانیان و به ویژه استکبار جهانی این بود که هرگونه حمله آمريکا به ايران مي تواند چه عاقبتي را براي آنها به ارمغان بياورد چرا که حزب الله که يک گروه محدود چريکي و دور از محور اصلي بود آن بلا را سر آنها آورد اگر با ايران در بيفتند خاکستري هم از آنها باقي نخواهد ماند.


وی در ادامه کودتای 28 مرداد را عبرتی برای دولت و مجلس عنوان کرد و گفت: این کودتا ثمره خوش‏بيني به آمريكا بود که نشان می دهد تحت هيچ شرايطي با هيچ توافقي ، به آمريکا اطمينان نکنيم. آمریکا نسخه های دیگری از کودتای 28 مرداد را که یکی از آن ها فتنه 88 بود را عَلَم کرد، اما باید بداند که آروزی کودتای دیگری در ایران را به گور می برد.


علیزاده ضمن تبریک ایام دهه کرامت یادآور شد: مهمترین شاخصه امامزادگان به ویژه حضرت حضرت فاطمه معصومه(س) و حضرت شاهچراغ(ع) ولايتمداري و ولايت پذيري آنها بود؛ لذا امروز نیز تنها راه نجات ما و موفقيت ما حضور زير پرچم ولايت و تقويت ولايت پذيري است.

انتهای پیام/م.ف




Your Rating
Average (0 Votes)
The average rating is 0.0 stars out of 5.


شهرستان ابرکوه شهرستان ابرکوه

استان یزد استان یزد